۳ اسفند ۱۳۹۰، ۱۴:۵۶
کد خبر: 80000609
T T
۰ نفر

زاهدان - معاون امنيتي و سرپرست معاونت سياسي اجتماعي استانداري سيستان و بلوچستان گفت: 25 هزار نفر در روند برگزاري نهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي در سراسر استان فعاليت دارند.

'جلال سیاح' روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هزار و 330 شعبه اخذ رای ثابت و سیار در تمام نقاط استان برای جمع آوری آرای مردمی در انتخابات روز 12 اسفندماه پیش بینی شده است.

معاون امنیتی انتظامی استاندار افزود: شمار شعب اخذ رای نهمین دوره انتخابات مجلس در استان در مقایسه با انتخابات دوره قبلی شش درصد افزایش یافته است.

سیاح اظهار داشت: با اعلام اسامی دواطلبان تایید صلاحیت شده از سوی شورای نگهبان، 48 نامزد نمایندگی شش حوزه انتخابیه اصلی سیستان و بلوچستان برای به دست آوردن هشت كرسی مجلس به رقابت می پردازند.

وی آغاز مهلت قانونی تبلیغات نامزدهای انتخاباتی را از ساعت هشت صبح فردا /پنجشنبه/ ذكر كرد و افزود: نامزدهای نمایندگی مجلس تا 11 اسفندماه فرصت تبلیغات دارند.

سرپرست معاونت سیاسی اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان از نامزدهای انتخاباتی خواست تا با رعایت ضوابط و مقررات قانونی در مدت تعیین شده به معرفی خود و برنامه هایشان بپردازند.

سیاح گفت: 48 نامزد نمایندگی مجلس در استان امروز در نشستی با مسوولان هیات های اجرایی، نظارت و بازرسی حوزه های انتخابیه مربوطه ضمن آشنایی بیشتر با قوانین و مقررات انتخاباتی، به گفت وگو با مسوولان می پردازند.

معاون امنیتی انتظامی استاندار خاطر نشان كرد: مردم سیستان و بلوچستان در سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاكنون حضوری رو به رشد در عرصه های سیاسی بخصوص انتخابات داشته اند.

وی ابراز امیدواری كرد؛ در این دوره از انتخابات مجلس نیز شاهد حضور پرشور و كم نظیر مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان در پای صندوق های اخذ رای باشیم.

وی گفت: تدابیر امنیتی لازم برای برگزاری هر چه پرشور تر انتخابات و حضور گسترده مردم در پای صندوق های اخذ رای در سراسر استان اندیشیده شده است. ك/3

7307/653/330
۰ نفر