۱۵ اسفند ۱۳۹۰، ۱۰:۰۳
کد خبر: 80023537
T T
۰ نفر

تهران - مجموعه پويانمايي 'آرزوهاي شيرين زبان' به كارگرداني رضا زارعي، نوروز 91 از شبكه دو سيما پخش مي شود.

انیمیشن 'آرزوهای شیرین زبان' در 52 قسمت هفت دقیقه ای، مراحل تولید خود را به پایان رسانده و برای پخش در ایام نوروز تحویل تلویزیون شده است.

رضا زارعی كارگردان این اثر پویانمایی روز دوشنبه به خبرنگار فرهنگی ایرنا گفت: 'آرزوهای شیرین زبان' با تكنیك كات اوت و برای گروه سنی كودك ونوجوان تولید شده است.

این اثر پویانمایی قصه دختر بچه خردسالی را روایت می كند كه در هر قسمت آرزویی می كند و آرزویش برآورده می شود و در پایان از آرزویش صرف نظر می كند و به شرایط عادی باز می گردد.

به گفته كارگردان این اثر پویانمایی، اغلب قصه های 'آرزوهای شیرین زبان' هیجان انگیز و پند آموز هستند و با عناوین مختلفی از جمله 'كاش نامرئی باشم'، 'كاش پولدار باشم'، 'كاش دكتر باشم'، 'كاش پلیس باشم' تولید شده اند.

زارعی افزود: مجموعه 'آرزوهای شیرین زبان' از جمله كارهای پر شخصیت و با فضاها و قصه های بسیار متنوع است، از این رو مخاطب در هر قسمت با قصه ها و شخصیت ها و فضاهای جدید روبرو می شود.

داستان های این مجموعه انیمشن را محسن میرزاخانی، فرشته مستوفی و ساسان پارسی به نگارش درآورده اند و رضا زارعی علاوه بر كارگردانی، استوری برد و طراحی شحصیت ها را بر عهده داشته است.

نگار صمدی، شاهین حكمت خواه، میلاد سهرابی، آذر فرقانی، ملیكا پروین فام، فرنوش عابدی، سهر صمدی، ناصر نجفیان و داریوش نوری گروه انیماتورهای این مجموعه را تشكیل می دهند.

مجموعه 'آروزهای شیرین زبان'‌ از تولیدات مركز پویانمایی صبا است.

فراهنگ ** 2025 ** 1071