۱۸ اسفند ۱۳۹۰، ۱۰:۰۰
کد خبر: 80029500
T T
۰ نفر

حضور پر شور مردم نوعدوست گيلان در جشن نيكو كاري

۱۸ اسفند ۱۳۹۰، ۱۰:۰۰
کد خبر: 80029500

رشت- جشن ملي نيكوكاري همزمان با سراسر كشور در گيلان نيز آغاز شده و باز هم نيكوكاران نوعدوست گيلاني به كمك افراد بي بضاعت جامعه شتافتند .

مدیركل كمیته امداد امام خمینی(ره) گیلان گفت: جشن نیكوكاری امسال با شعار سیره نبوی، احسان علوی و جهاد اقتصادی با مشاركت سازمان های صداو سیما، آموزش و پرورش، پایگاه های مقاومت بسیج استان و كمیته امداد برگزار شده است.

' حسین علیمحمدی' روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این جشن ملی با هدف مهربانی به همنوع در آستانه سال جدید برگزار می شود.

وی اظهار كرد:370 ایستگاه ثابت و 80 ایستگاه سیار با مشاركت هزار و 100 نفر از امدادگران در جشن نیكوكاری كمك های انساندوستانه را جمع آوری می كنند.

وی ، همچنین از توزیع 250 هزار پاكت مخصوص جمع آوری هدایا در مدارس استان خبر داد و گفت: توزیع این پاكت ها از چهارم اسفند ماه در مدارس آغاز شده بود و هفدهم اسفند ماه نیز همزمان با برگزاری مراسم زنگ جشن نیكوكاری در مدارس استان هدایای نقدی و غیر نقدی دانش آموزان جمع آوری شد.

وی علاوه بر موارد فوق، از برپایی ایستگاه های جمع آوری كمك های مردمی در میعادگاه های نمازجمعه در سراسر استان خبر داد و تاكید كرد: شماره حساب جام بانك ملت 6697918967 نیز برای واریز كمك های نقدی آماده دریافت هدایای انساندوستانه نیكوكاران گیلانی است .

علیمحمدی ، با بیان این كه مردم نیكوكار گیلانی سال های گذشته در این روز حضور مهربانانه خود را در همدلی با دیگران به زیبایی در پایگاه های كمیته امداد، بسیج مستضعفین و مدارس استان نشان داده اند، افزود: قشرهای مختلف مردم در سال پیش، پیش از چهار میلیارد ریال و دانش آموزان مدارس نیز بیش از یك میلیارد ریال از كمك های انساندوستانه خود را به نیازمندان تحت حمایت كمیته امداد اهداء كردند.

بیش از 115 هزار خانوار در گیلان زیر حمایت كمیته امداد هستند.ك/3

1881/ 603