۲۶ اسفند ۱۳۹۰، ۱۰:۳۰
کد خبر: 80042415
T T
۰ نفر

گرمي ، اردبيل - اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي گرمي مغان رتبه اول ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامي استان اردبيل را كسب كرد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گرمی گفت: امسال این اداره از نظر جذب هنرمند ، اجرای برنامه های فاخر هنری ، حضور چشمگیر در جشنواره های شعر تبریز و تهران ، با محتوا بودن برنامه های دهه فجر و انجام وظایف محوله در مقایسه با سایر ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل رتبه نخست استان اردبیل را احراز كرد.

محب الله فتاحی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این عنوان با ارسال نامه و تقدیرنامه ای از سوی اداره كل مربوطه اعلام و طی آن از كاركنان و هنرمندان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گرمی قدردانی شده است.

وی از به ثبت رسیدن انجمن های شعر و ادب ، فن آوری اطلاعات ، هنرهای تجسمی و خوشنویسی این اداره در سال جاری خبرداد و گفت: با فعال شدن این انجمن ها بر شمار اعضای آنها افزوده شده است.

وی همچنین از شكل گیری انجمن موسیقی گرمی خبرداد و ابراز امیدواری كرد با به ثبت رسیدن این انجمن گام بلندی برای ساماندهی هنرمندان و فعالان موسیقی منطقه گرمی برداشته شود.

وی توسعه بیمه هنرمندان را از اهداف تشكیل انجمن های هنری دانست و گفت: تلاش می شود با توسعه پوشش بیمه هنرمندان رشته های مختلف از دغدغه فكری آنها كاسته و زمینه خلاقیت های هنرمندان گرمی فراهم شود.

594/7124/592