۲۸ اسفند ۱۳۹۰، ۱۱:۳۸
کد خبر: 80044930
T T
۰ نفر

فرمانده انتظامي چهارمحال و بختياري، مهم ترين هدف پليس از اجراي طرح نوروزي را حفظ و صيانت از حقوق شهروندان دانست و گفت:اين امر، با تعامل و مشاركت مردمي محقق مي شود.

سردار 'عبدالرضا آقاخانی' روز یكشنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: دستاوردها و موفقیت پلیس چهارمحال و بختیاری در انجام وظایف، مرهون تعامل مطلوب مردم با این نهاد است.

وی با اشاره به اجرای طرح ویژه نوروز از 25 اسفند ماه در استان، ابراز امیدواری كرد با تعامل و مشاركت شهروندان، اجرای موفق این طرح محقق شود.

سردار آقاخانی از افزایش دو برابری توان عملیاتی پلیس چهارمحال و بختیاری در ایام نوروز در مقایسه با دیگر ایام سال خبر داد و تصریح كرد: طی این مدت، گشت های شبانه روزی ' پلیس محله' در محلات و خیابان ها مستقر می شود و برای برقراری نظم و امنیت عمومی تلاش می كند.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری، برخورد جدی با جرائم اخلاقی و ضد فرهنگی، مزاحمت های خیابانی و برخورد با هنجارشكنان ، كنترل مجرمان سابقه دار، تامین امنیت كانهون های گردشگری و محل های تفریح مسافران نوروزی و كمك به امداد رسانی جاده ای را از جمله برنامه های پلیس در ایام نوروز برشمرد.

وی، اقدامات پلیس استان در ایام نوروز را در سه بخش امور انتظامی، خدماتی و راهور و كنترل ترافیك برشمرد و گفت: با اضافه شدن ایستگاه های سیار پلیس در محورهای مختلف، تقویت ناوگان پلیس راهور به تجهیزات روز و پوشش خودروهای درون و برون شهری ، خدمت رسانی به مسافران نوروزی افزایش می یابد.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری در پایان، از رانندگان وسایل نقلیه شخصی و عمومی خواست، هنگام رانندگی عجله نكنند و با احساس خواب آلودگی و خستگی، از رانندگی بپرهیزند.

547/