۲۸ اسفند ۱۳۹۰، ۱۴:۰۳
کد خبر: 80045190
T T
۰ نفر

اروميه - نيروهاي امداد و نجات جمعيت هلال احمر آذربايجان غربي طي روز گذشته و ديشب، يكهزار و140 نفر را از گرفتاري در كولاك و برف نجات دادند.

به گزارش روز یكشنبه روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی، 21 مورد عملیات امدادی توسط نیروهای امدادگر هلال احمر استان در جاده های استان انجام شد كه 11 مورد آنها در ارتباط با تصادف و 10 مورد نجات از حادثه كولاك بوده است.

بارش شدید برف و كولاك روز گذشته مشكلاتی را برای رانندگان خودرو و مسافران نوروزی به این استان ایجاد كرده بود.

بر اساس این گزارش، در چهارمین روز از اجرای طرح نوروزی جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی با وجود كولاك و یخبندان در سطح جاده های استان 330 نفر را نیز اسكان اضطراری داده است.

امدادرسانی نیروهای هلال احمر آذربایجان غربی در محورهای شاهین دژ به تكاب، مهاباد به سردشت، ارومیه به اشنویه و سلماس به خوی صورت گرفته است.

همچنین در طول امدادرسانی، پنج نفر مصدوم ناشی از تصادف جاده ای توسط آمبولانس های هلال احمر به بیمارستان نقده انتقال یافته است.

اقلام امدادی، پتو، نان، خرما، بیسكویت و اقلام مورد نیاز نیز از سوی نیروهای امدادی هلال احمر آذربایجان غربی در بین گرفتار شدگان در برف و كولاك توزیع شده است.

با وجود بارش برف سنگین و كولاك نیروهای هلال احمر آذربایجان غربی اقدام به راهنمایی مسافران نوروزی به این استان در آخرین روزهای سال نیز كردند.

581/ 1645
۰ نفر