۲۹ اسفند ۱۳۹۰، ۱۰:۳۷
کد خبر: 80045866
T T
۰ نفر

اهواز- هم زمان با آخرين روزهاي سال 90 جشنواره سفره هاي هفت سين ايراني در كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان خوزستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی كانون خوزستان، جشنواره یك روزه سفره های هفت سین ایرانی با حضور 12 گروه شركت كننده از مراكز كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان شهرهای اهواز، ملاثانی و حكیدیه در سالن اجتماعات كانون مركز شماره یك اهواز برگزار شد.

' فرزانه فیلی'، 'شعله پرند' و زهره امام ' داوران این جشنواره پس از بررسی ـثار شركت كننده در این جشنواره با توجه به خلاقیت خوب مربیان كانون در خلق سفره های هفت سین، 12 گروه شركت كننده را به عنوان آثارب رتر معرفی و تمامی شركت كنندگان در این جشنواره را شایسته تقدیر اعلام كردند.

كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان در استان خوزستان 52 مركز دارد كه بیش از 30 فعالیت فرهنگی هنری، ادبی و مذهبی در آن ها برگزار می شود.



**شركت كودكان ونوجانان خوزستانی درمسابقه بین المللی نقاشی بلغارستان



كارشناس مسئول مركز آفرینش های هنری كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان خوزستان اظهار داشت: 20عضو كودك و نوجوان مراكز كانون پرورش فكری در استان خوزستان آثار نقاشی خود را با موضوع ' موسیقی محلی سرزمین من' به مسابقه بین المللی مونتانای بلغارستان ارسال كردند.

' ماهدخت فارسانی' گفت: این آثار نقاشی توسط اعضای كانون در شهرهای؛ ایذه، آغاجاری، باغملك و هفتگل كشیده شده و از میان 48 اثر رسیده از كارگاه های نقاشی مراكز كانون به مركز آفرینش های هنری كانون پرورش فكری كودكان خوزستان به این مسابقه ارسال شده اند.

وی گفت: كودكان در این آثار از ان چه كه در مراسم های اجرای موسیقی سنتی در بین تقوام ایرانی دیده اند را به تصویر كشیدند.

فارسانی بیان داشت: مسابقه بین المللی نقاشی بلغارستان با موضوع ' موسیقی محلی سرزمین من' تكنیك آزاد برای گروه سنی پنج تا 17 سال، درسال 2012 در شهر مونتانای كشور بلغارستان برگزار می شود.



ك/1 7158