ساري - جانشين فرماندهي انتظامي مازندران با بيان اينكه تامين امنيت و روان سازي امور ترافيكي در داخل شهرها و محورهاي مواصلاتي از برنامه هاي مهم نيروي انتظامي در ايام تعطيلات نوروزي است.

سرهنگ پاسدار 'روح الامین قاسمی' روز یكشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا در محل قرارگاه ستاد نوروزی فرماندهی انتظامی استان در ساری، با بیان اینكه برقراری نظم و امنیت در جامعه یكی از وظایف مهم نیروی انتظامی است، افزود: در همین راستا بیش از 12 هزار نفر از نیروهای تحت الامر فرماندهی انتظامی مازندران برای برقراری انتظامی و ترافیكی در استان فعال هستند.

وی اظهارداشت: فرماندهی انتظامی استان برای برقراری نظم و امنیت مسافران و گردشگران در این خطه بحث تامین امنیت مسافران و گردشگران و شهروندان و نیز روان سازی امور ترافیكی در محورهای مواصلاتی و داخل شهری را در دستور كار خود قرار داده است.

جانشین فرماندهی انتظامی مازندران بیان داشت: برای روان سازی امور ترافیكی 250 تیم پلیس راه در محورهای مواصلاتی استان مستقر هستند كه از این تعداد 50 تیم بصورت نامحسوس بر امور ترافیكی در جاده ها كنترل و نظارت دارند.

سرهنگ قاسمی تصریح كرد: علاوه بر آن 100 ایستگاه پلیس در امر انتظامی و ترافیكی در داخل شهرها و جاده ها در برقراری نظم و امنیت هم وطنان فعال می باشند.

این مقام انتظامی مازندران در خصوص سفر مسافران و گردشگران به این خطه گفت: از آغاز تعطیلات نوروزی مسافران و گردشگران زیادی از اقصی نقاط كشور برای استفاده از مواهب الهی و زیارتی وارد استان شده اند.

سرهنگ قاسمی افزود: بر اساس آمار موجود تا كنون این خطه رتبه سوم پذیرایی مسافران را در كشور دارا است.

مازندران به لحاظ شرایط اقلیمی و آب و هوایی هر ساله در ایام تعطیلات نوروز بیش از 12 میلیون مسافر و گردشگر برای استفاده از دریا، جنگل و مكانهای تفریحی و زیارتی وارد این دیار می شوند.ك/3

609/402