۱۰ فروردین ۱۳۹۱، ۱۱:۱۷
کد خبر: 80054942
T T
۰ نفر

رييس بنياد شهيد و امور ايثارگران آستانه اشرفيه گفت: در راستاي اجراي طرح سپاس در ايام نوروز امسال از 400 خانواده معظم شهدا و ايثارگر اين شهرستان ديدار و سركشي شد.

'مهدی نادم' روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طرح سپاس در این شهرستان با هدف تجلیل از خانواده های معظم شهداء و ایثارگران و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام برگزار شده است.

وی افزود: در اجرای این طرح تمامی مدیران ادارات و نهادهای شهرستان در 35 گروه همه روزه از خانواده های معظم شهداء و ایثارگران شهرستان دیدار داشته اند.

وی اظهار داشت: در راستای این طرح مدیران شهرستان با حضور در منازل خانواده های معظم شهداء و ایثارگر با اهداء هدایایی از نزدیك با آنان دیدار و دلجویی كردند.

رییس بنیاد شهید آستانه گفت: خوشبختانه اجرای طرح سپاس در این شهرستان با توجه به برنامه ریزهای انجام شده با همكاری مسوولان ادارات و نهادها بسیار خوب به اجرا در آمده است.

وی اظهار كرد: همزمان با تحویل سال نو آیین های خاصی در گلزارهای شهداء والامقام این شهرستان در سطح آستانه اشرفیه و بندركیاشهر برگزار شده است.

وی گفت: گلباران و عطر افشانی مزار شهدای والامقام، زیارت عاشورا ، دعای تحویل سال و ... از جمله برنامه هایی بوده كه همزمان با آغاز سال جدید با معنویت بسیار زیادی در جوار مزار شهداء والامقام شهرستان برگزار شده است.

شهرستان آستانه اشرفیه در شرق گیلان 420 شهید والامقام و یكهزار و 100 جانباز و آزاده سرافراز تقدیم آرمان های والای انقلاب اسلامی كرده است.ك/3

7287/ 603