۱۹ فروردین ۱۳۹۱، ۱۵:۱۵
کد خبر: 80065520
T T
۰ نفر

شهركرد - نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري و امام جمعه شهركرد گفت: آيين هاي عزاداري و سوگواري حضرت فاطمه سلام الله عليها در ايام فاطميه بايد با شكوه و در شان آن حضرت برگزار شود.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام'محمدعلی نكونام گلپایگانی' روز شنبه در جمع مسوولان نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم علیه السلام چهارمحال و بختیاری با اشاره به جایگاه و مقام والای حضرت فاطمه زهرا(س) در اسلام افزود: برای بهره مندی بیشتر از معنویات، تمسك به اهل بیت ضروری است.

امام جمعه شهركرد با اشاره به آیات قرآن در لزوم تحول در انسان به سوی معنویت، ادامه داد: تحول سال ها و گذشت روز و ماه، باید در انسان تحول معنوی ایجاد كند تا زندگی انسان با نورانیت همراه شود.

وی به اهمیت نافله شب در سعادت انسان اشاره كرد و گفت: بهترین انسان های روی زمین در خلوت خود با خدا راز و نیاز می كنند و این راز و نیاز موجب عزت آنان در دنیا و آخرت می شود.

حجت الاسلام نكونام تاكید كرد: آیین های سوگواری دهه دوم فاطمیه نیز باید باشكوه گرامی داشته شود و علما و ذاكرین اهل، نسل جوان را با معارف و سیره نبوی، علوی و فاطمی آشنا كنند.

در این دیدار مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری با تسلیت ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا(س) به ارائه گزارشی از نحوه برگزاری محافل و مجالس اهل بیت(ع) در سطح رده های مقاومت بسیج و سپاه پرداخت.

حجت الاسلام' كریم سرافراز' گفت: به همت رده های مقاومت و هیئت های مذهبی بسیج و سپاه، برنامه های متنوعی در دهه‏ اول و دوم فاطمیه در چهارمحال وبختیاری برگزار می شود.

547/