۲۸ فروردین ۱۳۹۱، ۱۰:۴۶
کد خبر: 80080800
T T
۰ نفر

داورزني: در سال سخت پيش رو به كمك همه نياز داريم

۲۸ فروردین ۱۳۹۱، ۱۰:۴۶
کد خبر: 80080800

تهران – رييس فدراسيون واليبال گفت: سال 1391 سال سخت وفشرده اي براي واليبال ايران است و فدراسيون در اين راه به كمك تمام اعضاي خانواده واليبال نياز دارد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، 'محمدرضا داورزنی' در مراسم اهدای كاپ و مدال تیم ها و بازیكنان برتر لیگ برتر والیبال زنان و مردان اظهار داشت: والیبال ایران در سال 90 سال سختی را پشت سر گذاشت ولی با كمك خانواده والیبال موفق شد به جایگاه خوبی در آسیا و جهان دست پیدا كند.

وی ادامه داد: با نتایج تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا و جام جهانی انتظار مردم از والیبال ایران بالا رفته است و باید این انتظار را پاسخ دهیم. بدون شك برگزاری یك لیگ منظم و پویا كمك زیادی به رسیدن ما به اهدافمان می كند.

داورزنی درباره سرمایه گذاری بخش خصوصی گفت: والیبال از جمله رشته هایی است كه در این زمینه شرایط خوبی دارد و كاله هم كه قهرمان این دوره از لیگ برتر شد یكی از باشگاه های خصوصی است. البته بیشتر باشگاه های ما هنوز با شرایط حرفه ای باشگاه داری فاصله دارند اما امیدواریم با كمك یكدیگر به استانداردهای لازم در این زمینه دست پیدا كنیم.

وی افزود: باشگاه ها باید حداقل كف پوش استاندارد در سالن های خود داشته باشند تا شرایط به گونه ای رغم نخورد كه سرمربی تیم ملی بگوید تمام بازیكنان ملی پوش فلان باشگاه به دلیل بازی كردن روی سیمان مصدوم هستند.

رییس فدراسیون والیبال تاكید كرد: بازیكنان سرمایه های اصلی والیبال كشور هستند و باید سلامتی آنها مورد توجه همه قرار بگیرد.

وی گفت: به وزارت ورزش و جوانان پیشنهاد داده ایم كه تمام سالن هایی كه در آنها رقابت های والیبال و بسكتبال برگزار می شود دارای كفپوش استاندارد شوند.

داورزنی درباره برنامه های تیم ملی در سال جدید نیز گفت: برنامه ما این است كه دو تا سه تیم ملی آماده داشته باشیم تا اگر به لیگ جهانی راه پیدا كردیم در زمینه بازیكن مشكلی وجود نداشته باشد.

وی ادامه داد: در حال حاضر هفت تیم در رده های مختلف زنان و مردان به صورت همزمان در حال پیش بردن برنامه ها و اردوهای آماگی خود هستند كه در این زمینه دو باشگاه پیكان و سایپا با در اختیار قرار دادن امكانات خود كمك زیادی به فدراسیون در این زمینه كردند.

داورزنی با اشاره به حضور تیم والیبال ساحلی در مسابقات انتخابی المپیك و كاله در رقابت های قهرمانی باشگاه های آسیا گفت: سال 91 سال دشواری برای والیبال ایران است و فدراسیون به كمك تمام مربیان و باشگاه ها در این سال نیاز دارد.

رییس فدراسیون والیبال درباره شرایط زنان گفت: در این حوزه نیازمند كمك بیشتری از سوی باشگاه های هستیم زیرا با وجود نداشتن امكان پخش تلویزیونی رقابت های زنان، با توجه به علاقه زیادی كه به والیبال در این قشر وجود دارد باید تلاش كنیم رقابت های لیگ برتر حداقل با حضور 12 تیم برگزار شود.

داورزنی در بخش های دیگری از سخنان خود به تشریح برنامه های فدراسیون برای برگزاری بازی های تداركاتی برای تیم ملی، تشكر از كمك های تربیت بدنی نیروهای مسلح برای حل مشكل سربازی بازیكنان تیم های رده های مختلف و تشكر از مسئولان صدا و سیما و اصحاب رسانه به دلیل پوشش مسابقات و اخبار والیبال پرداخت.

2024
۰ نفر