۳ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۱۲:۵۸
کد خبر: 80091160
T T
۰ نفر

يزد - رييس هيات هندبال شهرستان يزد گفت: برگزاري منظم و مستمر جشنواره هندبال دانش آموزان موجب تعالي اين رشته مي شود .

' ابوالفضل خوشنویس ' روز یكشنبه در گفت و گو باخبرنگار ایرنا افزود:تقویم ورزش هیات هندبال یزد درسالجاری تدوین شده كه از مهمترین برنامه های آن می توان به برگزاری دومین جشنواره هندبال دانش آموزی اشاره كرد.

وی اضافه كرد: پارسال جشنواره هندبال پسران با حمایت پیشگامان برگزار شد و امسال هم برای اولین بار جشنواره دختران دانش آموز راه اندازی می شود .

رییس هیات هندبال یزد از دیگر برنامه های مهم این هیات را در سالجاری توجه به موضوع مهم استعدادیابی و رسیدگی به مدارس هندبال ذكركرد.

خوشنویس گفت: هم اكنون هشت مدرسه هندبال در شهر یزد فعالیت دارند و بدون شك این مدارس با حمایت و همراهی هدایت و توسط بخش خصوصی در سالجاری افزایش خواهد یافت .

رییس هیات هندبال یزد گفت:خوشبختانه از لحاظ سالن و اعتبارات مشكل زیادی نداریم ، ولی باید حمایت ها بیشتر شود تا به اهدافی كه داریم بهتر و زودتر برسیم .

خوشنویس گفت: پارسال بیش از 300 نفر تحت پوشش بسیمه ورزشی بودند كه امسال بیشتر خواهد شد .

وی از همه كسانی كه در تقویت رشته هندبال یزد زحمت می كشند قدردانی نمود و ابراز امیدواری كرد تا با ارزش نهادن به دانش آموزان و سطوح پایه در آینده نزدیك این ورزش در یزد مشكلی نداشته باشد و تیم های قوی در لیگ های كشوری با حضور بازیكن بومی داشته باشد .ك3

7536/1968