۳ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۱۵:۴۸
کد خبر: 80091684
T T
۰ نفر

تهران - مدير مركز همايش‌هاي برج ميلاد گفت: اركستر آكادميك تهران با عنوان خليح فارس و با تركيبي متفاوت روزهاي 13 و 14 ارديبهشت دراين مركز به صحنه مي رود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، 'حامد بی آزار' روز یكشنبه در نشست خبری كنسرت اركستر آكادمیك تهران افزود: این اركستر با حضور 80 نوازنده ، 20 نفر گروه كر و 4 خواننده در فرمهای گوناگون موسیقی در سالن برج میلاد به صحنه می رود.

وی گفت: این مركز در نظر دارد با برپایی مراسمی از این دست و ایجاد شرایط مناسب برگزاری كنسرت در راستای پاسداشت روزهای ملی قدمی موثر به منظور ترویج این فرهنگ بردارد.

'امین سالمی' رهبر اركستر نیز در این نشست از برگزاری این كنسرت به عنوان تجربه ای تازه یاد كرد و گفت: وجود 4 خواننده در این اجرا فضای مطلوب شنیداری با سلیقه های گوناگاون را برای مخاطب ایجاد می كند.

وی افزود: خوانندگان این كنسرت با دقت خاص و نسبت به توانایی اجرایی اركسترال انتخاب شدند كه البته تجربیات این هنرمندان در كنسرتهای متعدد نیز مورد توجه قرار گرفته است.

این آهنگساز یاد آور شد: اركستر آكادمیك تهران در چهار بخش كنسرت پیش رو را اجرا خواهد كرد وسالار عقیلی ، نیما مسیحا ، مانی رهنما و حمید خزاعی در فرم های موسیقی سنتی ، پاپ و كلاسیك به عنوان خواننده دراین كنسرت ایفای نقش می كنند.

'سالار عقیلی' خواننده بخش موسیقی سنتی با بیان اینكه این كنسرت تجربه های تازه ای را به همراه دارد افزود: شركت در این كنسرت به عنوان خواننده بخشی دیگر از ارائه تجربه های متفاوت كاری من به مخاطبان محسوب می شود.

عقیلی افزود: آشنایی مخاطبان جوان موسیقی پاپ با داشته های موسیقی ملی و جذب حتی تعداد محدودی از شنوندگان به موسیقی جدی را می توان از عمده ترین دلایل همكاری من در این فرم از موسیقی برشمرد.

قیمت بلیت های كنسرت 30 الی 90 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

اركستر آكادمیك تهران 13 و 14 اردیبهشت در 2 سانس 18 الی 20 و 21:30الی23 در سالن برج میلاد تهران به روی صحنه می رود.

فراهنگ ** 9252**1588