۴ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۱۹:۰۶
کد خبر: 80093919
T T
۰ نفر

اراك- محقق و پژوهشگر نهاد رياست جمهوري گفت: بهشت تمدن غربي، امپراطوري شيطان است.

به گزارش ایرنا، 'محمد همایون فر' عصر دوشنبه در نشست آموزشی دشمن شناسی و بیداری اسلامی در سالن پیامبر اعظم (ص) اراك افزود: كشورهای غربی مروج و اشاعه دهنده فرهنگی هستند كه آینده جهان را به فساد و تباهی می كشاند و این تفكر از صهیونیسم سرچشمه می گیرد.

وی بیان كرد: دنیای غرب كه در ذهن بسیاری از كشورهای مسلمان به وسیله رسانه ها و بوق های تبلیغاتی به عنوان تمدن برتر و بهشت جلوه داده شده، مروج همجنس بازی، فرهنگ اجاره و فروش همسران، ازدواج رسمی با حیوانات و تجارت اعضای بدن است و از آنها به عنوان یك ارزش یاد می كنند.

محقق و پژوهشگر نهاد ریاست جمهوری ادامه داد: هالیوود به عنوان بزرگترین كمپانی فیلم سازی دنیا یكی از دستگاه های اشاعه دهنده فرهنگ صهیونیستی است و در چند سال اخیر با تولید فیلم هایی علیه ایران سعی دارد، مسلمانان و فرهنگ شیعی را كوچك جلوه دهد.

همایون فر اظهار كرد: طی سال های اخیر تنها كشور ایران با جسارت در مقابل نظر شیطانی صهیونیسم كه به دنبال جامعه آرمانی در بیت المقدس می باشد، ایستاده است.

وی عنوان كرد: در حال حاضر جهان به تقابل و درگیری بین جبهه شیطانی و حق نزدیك شده است.

محقق و پژوهشگر نهاد ریاست جمهوری اضافه كرد: ایران ظرفیت تمدن و فرهنگ سازی بالایی را دارد كه می تواند دنیا را متحول كند و تمام ترس صهیونیسم و دنیای غرب از این قدرت است.

560/507