۵ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۱۰:۰۷
کد خبر: 80094481
T T
۰ نفر

دهدشت-فرماندار كهگيلويه گفت:بلندترين سامانه ديجيتال استان كهگيلويه وبوير احمد با ارتفاع 70 متر به زودي دركوه سياه كهگيلويه نصب خواهد شد.

سید'ناصر رضایی' روز سه شنبه در حاشیه بازدید از این دكل كه با حضور نماینده مردم در مجلس و جمعی از مسئولین و فرماندهان نظامی برگزار شد در گفت وگو با ایرنا افزود:پیش بینی می شود نصب سامانه دیجیتال كوه سیاه در آواخر خرداد ماه سالجاری با همكاری دیگر دستگاه های اجرایی استان، افتتاح شود.

رضایی طول این دكل 70متر دانست وگفت:با راه اندازی این سامانه مناطق مختلفی از شهرستانهای كهگیلویه وچرام از این فرستنده بهرمند خواهند شد.

وی افزود: با بهره برداری از سامانه فرستنده های دیجیتال ایستگاههای كهگیلویه و چرام، مردم این بخش از استان، از این پس می توانند 16 شبكه تلویزیونی و 11 شبكه رادیویی را با كیفیت بالا دریافت كنند.

رضایی سامانه دیجیتال این شهرستان را نتیجه خدمت صادقانه مسئولین نظام خواند و راه اندازی آن را مایه افتخار و مباهات مردم با فرهنگ این دیار دانست.

فرماندار كهگیلویه روند رو به رشد عرصه علمی ایران را بسیار سریع خواند و افزود: پیشرفت علمی ایران اسلامی چشم همه جهانیان را به خود خیره كرده و هر روز شاهد پیشرفت و دستاوردهای جدیدی در عرصه های مختلف به دست متخصصان ایرانی هستیم.

7531/671/566