۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۱۶:۱۲
کد خبر: 80107144
T T
۰ نفر
رقابت هنرمندان جوان در كارگاه طراحي پوستر بيداري اسلامي

تهران - دبيرخانه دانشجويي بيداري اسلامي، كارگاه رقابتي طراحي پوستر بيداري اسلامي را در فرهنگستان هنر جمهوري اسلامي ايران برگزار مي‌كند.

به گزارش ایرنا به نقل از سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی، سرپرست این سازمان روز سه شنبه اعلام كرد: فرهنگستان هنر جمهوری اسلامی ایران در روزهای سه شنبه و چهارشنبه 12 و 13 اردیبهشت شاهد برگزاری كارگاه رقابتی طراحی پوستر بیداری اسلامی با مشاركت هنرمندان جوان است.

'رضا فریدزاده' افزود: این برنامه كه به همت دبیرخانه دانشجویی بیداری اسلامی سازمان دانشجویان ایران و با همكاری فرهنگستان هنر جمهوری اسلامی ایران ترتیب یافته در راستای حمایت هنرمندان جوان از جنبش بیداری اسلامی برگزار می شود.

وی به حضور 40 هنرمند گرافیست و طراح در این برنامه كارگاهی اشاره كرد و گفت: در پایان این جشنواره دو روزه و رقابت كارگاهی از آثار برگزیده تجلیل خواهد شد و آثار برتر طراحی شده در این كارگاه ابتدا در نمایشگاه موسسه فرهنگی هنری صبا و در ادامه در دانشگاه‌های شهرهای مختلف كشور به نمایش درخواهد آمد.

داوری كارگاه رقابتی طراحی پوستر بیداری اسلامی را عبدالرضا چاره‌ئی، مجید كاشانی و سید محسن حسینی از استادان و مدرسان گرافیك دانشگاه عهده دار هستند.

فراهنگ**1055**1588
۰ نفر