۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۷:۲۸
کد خبر: 80109986
T T
۰ نفر
استقبال به رشته هاي فني و حرفه اي در يزد خيلي زياد است

يزد - معاون آموزش و پرورش استان يزد گفت: استقبال دانش آموزان و خانواده هاي آنها به رشته هاي فني و حرفه اي و كاردانش در سطح استان خيلي زياد است .

به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار ایرنا ، ' حسین زارع ' در بازدید ار نمایشگاه هفته مشاغل در هنرستان كاردانش دخترانه الزهراء(س) شهرستان مهریز و در جمع فرهنگیان و هنرجویان این هنرستان افزود: رشد استقبال از مدارس فنی و حرفه ای نسبت به گذشته بیشتر شده است .

وی اضافه كرد: تحصیل در مدارس فنی و حرفه ای و كاردانش علاوه بر تحصیل در حوزه نظری ، مشاغل مختلف را فرا می گیرند و این برای آینده دانش آموزان بسیار موثر است .

معاون آموزش و پرورش استان یزد اظهار داشت: رویكرد دولت در نظام تعلیم و تربیت گسترش این مدارس و جذب بیشتر هنرجویان می باشد .

معاون آموزش متوسطه اداره آموزش وپرورش استان به همراه رئیس گروه فنی حرفه ای وكارشناس مسئول كاردانش اداره كل از مدارس مهریز بازدید كردند .

در این بازدید ها كه معاون آموزشی،كارشناس مسئول متوسطه وكارشناس آموزش راهنمایی مدیریت آموزش وپرورش مهریز نیز حضور داشتند از طرح آفرینش های هنری آموزشگاه راهنمایی دخترانه زكیه ونمایشگاه هفته مشاغل كه در هنرستان كاردانش دخترانه الزهراء(س) برپا شده بازدید بعمل آوردند.

همچنین از كادر آموزشی این آموزشگاه ها كه دانش آموزان را در برپایی نمایشگاه ابداعات،اختراعات ودست ساخته های خود تشویق كردند قدردانی بعمل آمد .

در پایان از طرف مدیركل آموزش وپرورش استان لوح سپاسی به پاس زحمات كادر آموزشی هنرستان كاردانش دخترانه الزهراء(س) در راهیابی 100 درصدی هنرجویان این آموزشگاه به مراكز آموزش عالی به مدیرآموزشگاه اهداء شد.ك2

7541/1968