۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۱۱:۱۴
کد خبر: 80110471
T T
۰ نفر
حضور پرشور در انتخابات بيانگر پشتوانه محكم نظام است

جمعي از بانوان بروجردي مي گويند:حضور با شكوه مردم در انتخابات اقتدار و امنيت ملي را افزايش داده و بيانگر برخوردار بودن نظام از پشتوانه محكم مردمي است.

یك مادر شهید در بروجرد به خبرنگار ایرنا گفت: انتخابات تعیین سرنوشت كشور به دست مردم است و هر چه میزان مشاركت مردم دراین عرصه بیشتر باشد تقویت اقتدار نظام بیشتر خواهد شد.

'اكرم خاكباز ' افزود: شركت پرشور و فعالانه مردم در دور دوم انتخابات پشتوانه ای محكم برای نظام و دستاوردهای آن به شمار می رود.

وی اضافه كرد: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاكنون در همه انتخابات شركت كرده و به منظور ارج نهادن به خون شهدا و تجدید میثاق دوباره با امام و مقام معظم رهبری در این عرصه از انتخابات نیز شركت خواهیم كرد.

وی تاكید كرد: دشمن بدنبال آن است كه انتخابات را به صحنه ای كم شور و شوق تبدیل نماید اما بداند كه این ملت عاشورایی در همه صحنه ها خوب درخشیده و در 15اردیبهشت نیز حماسه ای عظیم را در تاریخ دفتر انقلاب اسلامی ورق خواهند زد.

یك بانوی كارمند بروجردی نیزگفت: دشمنان با بكارگیری ترفندهای مختلف برای نا كارآمدی نظام تلاش می كنند لذا حضور در انتخابات مشت محكمی بر دهان استكبار جهانی و یاوه‌گویان خواهد بود.

' مریم پرهیزكار ' افزود: اقتدار امروز نظام ما تنها با حمایت‌های مردم در شرایط حساس از نظام به وجود آمده و باید این شرایط را فرصتی مغتنم برای كسب افتخاری جدید برای نظام بشماریم.

وی افزود: مردم بار دیگر با حضور حداكثری خود در پای صندوق های رای در15اردیبهشت ماه جاری مردمی بودن این نظام را به جهانیان ثابت می كنند.

وی ادامه داد: ملت وفادار و بزرگ ایران اسلامی در15اردیبهشت جاری با حضور پرشور و صمیمانه خود در انتخابات خط بطانی بر یاوه گوئی های دشمنان خواهند كشید.

یك بانوی بسیجی بروجردی نیز گفت: حضور حداكثری در انتخابات موجب ناامیدی و یاس دشمنان در توطئه علیه نظام می شود.

' سمیه تركاشوندی' افزود: شركت در انتخابات وظیفه دینی و ملی هر ایرانی است و با حضور حداكثری امنیت و رشد و توسعه ایران اسلامی تضمین می شود.

یك دانشجوی بروجردی نیز گفت: هر چه قدر حضور مردم در انتخابات بیشتر باشد افراد و نمایندگان لایق تری وارد مجلس شده و سرنوشت كشور را رقم می زنند و عدم حضور باعث می شود كه افراد چندان لایقی راهی مجلس نشوند .

'خدیجه گودرزی ' افزود:حضور مردم به ویژه جوانان در انتخابات به دشمنان ثابت خواهد كرد كه این ملت فریب ترفندهای دشمنان و بوق های تبلیغاتی آنها را نخواهند خورد و به بهترین نحو از ارزشهای نظام دفاع خواهند كرد.

542/634