۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۱۱:۰۷
کد خبر: 80133143
T T
۰ نفر
شهرستان طرقبه شانديز براي تبديل به قطب فرهنگي نيازمند حمايت دولت است

مشهد - امام جمعه شانديز در مراسم ديدار رييس جمهور با مردم طرقبه شانديز تبديل اين شهرستان به قطب فرهنگي خراسان رضوي را نيازمند حمايت دولت دانست.

حجت الاسلام 'علی بهمنی' روز سه شنبه در جریان 'یكصدمین سفر استانی هیات دولت' و چهارمین سفر رییس جمهور به خراسان رضوی ضمن خیرمقدم به دكتر احمدی نژاد، افزود: سفرهای استانی دولت نمونه ای از ارتباط نزدیك مردم با مسوولان در جامعه اسلامی بوده و بركات زیادی در سطح كشور داشته است.

وی گفت: امیدواریم سفر چهارم هیات دولت به خراسان رضوی همانند سه سفر دیگر آثار پربركتی برای مردم این منطقه داشته باشد.

او اظهار داشت: مردم ما برای دیدار امروز با رییس جمهور از روزها قبل آماده بوده و امیدواریم حضور در این سرزمین منشاء خیر و بركت باشد.

امام جمعه شاندیز همچنین فراهم شدن امكانات مختلف در طرقبه شاندیز متناسب با نیازهای یك شهرستان را خواست مردم این منطقه از دولت ذكر و بیان كرد: از دیگر درخواستهای مردم با توجه به ظرفیت بالای فرهنگی منطقه، به فعلیت رساندن این ظرفیتها می باشد كه امیدواریم امروز با حضور رییس دولت محقق شود.

فرماندار طرقبه شاندیز(بینالود) نیز در این مراسم گفت: توسعه زیرساختهای این خطه و اختصاص اعتبارات متناسب با حضور سالانه 20 میلیون گردشگر و 300 هزار نفر جمعیت شناور در روزهای تعطیل و ساخت راه چناران - شاندیز بخشی از انتظارات مردم این شهرستان از هیات دولت است.

'علی اكبر رمضانی' تغییر نام رسمی این شهرستان از بینالود به طرقبه شاندیز و تسهیل در اخذ مجوز سرمایه گذاری بخش خصوصی برای این منطقه را بخشی دیگر از خواسته های مردم در سفر اخیر دولت ذكر كرد.

وی گفت: هم اینك حجم سرمایه گذاری بخش خصوصی در این منطقه هزار و 600 میلیارد تومان است كه عموما در بخش گردشگری می باشد لذا توجه بیشتر دولت به ارتقا گردشگری در این منطقه را خواستاریم.

سفر رییس جمهور به طرقبه و شاندیز به عنوان یكی از شهرستانهای تازه تاسیس خراسان رضوی برای نخستین بار به این منطقه صورت گرفته است.

دیدار دكتر احمدی نژاد با مردم شهرستانهای خراسان رضوی در قالب چهارمین سفر به این استانی و 'یكصدمین سفر استانی هیات دولت' با سخنرانی امروز در جمع مردم طرقبه و شاندیز پایان یافت.ك/2

2713/7491/659
۰ نفر