۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۱۳:۵۳
کد خبر: 80133734
T T
۰ نفر
نمايشگاه آسيب هاي اجتماعي و جنگ نرم در ساري گشايش يافت

ساري - نمايشگاه آسيب هاي اجتماعي و جنگ نرم روز سه شنبه با حضور حجت الاسلام والمسلمين ' محسن قرائتي' رييس ستاد اقامه نماز كشور در محل سپاه كربلاي مازندران در ساري گشايش يافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، در این نمایشگاه علاوه بر محصولات فرهنگی مرتبط با آسیب های اجتماعی و جنگ نرم ، مجموعه ای از كتاب ها و محصولات قرآنی و فرهنگی نیز به نمایش گذاشته شده است.

این نمایشگاه دارای 12 غرفه است كه بخشی از آن در اختیار مراكز انتشاراتی و نهادهای فرهنگی مانند مركز نشر اسراء ، منتشر كننده آثار آیت الله جوادی آملی، انتشارات سوره ، اداره كل تبلیغات اسلامی، اوقاف و امور خیریه و سازمان میراث فرهنگی و گردشگری مازندران است.

موسسه فرهنگی هنری روضه الشهدا، كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان ، موسسه

فرهنگی بقیه الله ، موسسه فرهنگی و هنری مجنون و كنگره سرداران و امیران و 10 هزار شهید مازندران نیز از دیگر شركت كنندگان در این نمایشگاه هستند.

علاوه بر این، غرفه هایی نیز با عناوین بصیرت و روشنگری ، اعتیاد ، حجاب و عفاف و بصیرت افزایی عمومی در این نمایشگاه فعالیت دارد.

در این غرفه ها علاوه بر عرضه كتاب های دینی و مذهبی، محصولات فرهنگی به صورت صوتی و تصویری ، پوستر و عكس در ارتباط با آسیب های اجتماعی و جنگ نرم برای بازدید عموم به نمایش گذاشته شده است.

این نمایشگاه به مدت یك هفته صبح ها از ساعت هشت الی 13 و عصرها از ساعت 16 الی 19 برای بازدید عموم در محل سپاه كربلای مازندران برپا خواهد بود.

مازندران در یك هفته پیش رو میزبان حجت الاسلام و المسلمین قرائتی ، رییس ستاد اقامه نماز كشور خواهد بود تا برنامه درس هایی از قرآن را برای پخش در ماه مبارك رمضان آماده كند.

بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، این برنامه در دو نوبت صبح و عصر و با حضور حدود دو هزار نفر از شهروندان مازندرانی در هر نوبت در محل سپاه كربلای مازندران برگزار می شود. ك/2

7332/1654/508
۰ نفر