۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۱۰:۰۸
کد خبر: 80135188
T T
۰ نفر

روابط عمومي پل ارتباطي ميان مردم و مسوولان است

۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۱۰:۰۸
کد خبر: 80135188
روابط عمومي پل ارتباطي ميان مردم و مسوولان است

مدير روابط عمومي صدا و سيماي مركز كرمان، با اشاره به تاثير روزافزون افكار عمومي بر فعاليت هاي سازماني گفت: روابط عمومي به عنوان پل ارتباطي بين مردم و مسوولان نقش موثري دارد.

به گزارش روابط عمومی صدا و سیمای مركز كرمان، سید 'محمد حسینی'، روز چهارشنبه ضمن تبریك 27 اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی، افزود: نقش كلیدی و مهم روابط عمومی در تعامل و ارتباط هرچه بهتر و هدفمندتر با مخاطبان و فراهم كردن بسترهای مناسب برای ارتقای میزان رضایت مندی و اعتماد مخاطبان بركسی پوشیده نیست.

وی گفت: این نهاد وظیفه دارد با اتخاذ تدابیر لازم و استفاده از شیوه های نوین اطلاع رسانی، زمینه بهره مندی هرچه بیشتر مدیران سازمان ها را از وجوه متنوع افكار عمومی و زمینه اطلاع رسانی مفید و موثر از فعالیت های سازمان به مخاطبان فراهم آورد.

مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مركز كرمان، اظهار داشت: از سوی دیگر تنوع و تكثر رسانه ها و منابع تولید محتوا امروز، به حدی است كه مخاطب منفعل سنتی را به مخاطب فعال امروزی تبدیل كرده است كه می تواند انتخاب كند.

وی ادامه داد: اگر روابط عمومی چنین مخاطبی را اقناع و هدایت نكند به طور قطع از دایره پیام رسانی خودی خارج و در گردونه رسانه های دیگر سرگردان می شود.

حسینی، اظهار داشت: روابط عمومی در این راه با التزام به فرمایشات ارزشمند رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) كه الهام بخش هنجارها و ارزش های بلند اخلاقی و انسانی و موضوعات كاربردی در تعاملات اجتماعی با مخاطبین است می كوشد تا در تدوین برنامه های واقع بینانه و موثر در عرصه فرهنگی، ارتباطی و اطلاع رسانی و تبلیغی مشاركت كند.

وی تاكید كرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در فرمایشاتی بارها بر نقش موثر روابط عمومی ها در زمینه اطلاع رسانی تاكید فرموده و خواستار استفاده از ظرفیت رسانه ها بویژه رسانه ملی و روزنامه ها برای بیان اقدامات مختلف دولت و دستاورده های اجرایی با زبانی تاثیر گذار و قابل فهم به مردم شدند.

مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مركز كرمان، افزود: كمك به اصلاح و تغییر برخی باورها، فرهنگ ها و داوری ها در راستای واقعیات از طریق اطلاع رسانی موثق، سریع و دقیق، اتخاذ تدابیر مشخص برای تقویت تعاملات متقابل بین مدیران، كارشناسان و كاركنان با هدف بسیج همه توانایی ها، ظرفیت ها و خلاقیت در تحقق اهداف بلند هر سازمان كمك به تنویر افكار عمومی و آگاه سازی مردم از وظایف مهم هر روابط عمومی است كه توجه به آنها در خنثی سازی چالش هایی كه پیش روی نظام قرار دارد نیز تعیین كننده و موثر است.ك/1

7433/8154/2624