به گزارش روز سه شنبه ایرنا، ' سیدعبدالمجید قائم محمدی' در نخستین جلسه شورای روابط عمومی های شهرستان بافق با گرامیداشت فرا رسیدن سالروز فتح خرمشهر افزود: مسوول روابط عمومی به لحاظ ارتباطی مستمری كه با مردم دارد باید با دقت نیاز و خواسته آنها را بررسی و با انعكاس به مسوولین ذیربط در جهت رفع مشكلات مردم تلاش كند.
مشاور استاندار یزد با اشاره به نقش و جایگاه روابط عمومی ها گفت: وظیفه خطیر این قشر، اطلاع رسانی صحیح و انعكاس مطلوب دستاوردهای دستگاه اجرایی و آگاهی افكار عمومی از حجم فعالیتها و اجرای طرحهای دولت است.
وی روابط عمومی را پل ارتباطی و حلقه اتصال بین مردم و مسوولان دانست و افزود: اگر مسوول روابط عمومی برای خدمت صادقانه به مردم وارد صحنه شود وبا سعه صدر پاسخگوی ارباب رجوع باشدباعث جلب رضایت مردم و ارتقاء سطح خدمت رسانی دستگاه متبوع خود خواهد شد.
قائم محمدی بر تعامل و همكاری خبرنگاران و مسوولین روابط عمومی ادارات شهرستان بافق تاكید كرد و گفت: رسانه ها بازوان پر توان روابط عمومی ها هستند و هرچه تعامل و همكاری بین این دو قشر، قوی تر باشد سطح كمّی و كیفی اخبار شهرستان افزایش می یابد.
وی ، برگزاری 30 نشست خبری، چاپ كتاب 118 تلفن ادارات استان، ایجاد صندوق قرض الحسنه و پرداخت وام تا سقف 20 میلیون ریال ، برگزاری جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی در 5 شهرستان استان یزد، چاپ ویژه نامه و همچنین سفرهای برون استانی با اصحاب رسانه را از مهمترین اقدامات سال 90 روابط عمومی استانداری یزد اعلام كرد و افزود: برخی از این اقدامات در سالجاری نیز ادامه خواهد داشت.
فرماندار بافق هم در این نشست با گرامیداشت مناسبت های پیش رو و بیان اهمیت و جایگاه روابط عمومی گفت: روابط عمومی ها آئینه تمام نمای سازمان برای مردم هستند.
'حسین ندافیان' بر ضرورت ارتباط نزدیك و همكاری مستمر مسوولان روابط عمومی ادارات شهرستان بافق با خبرنگاران تاكید كرد و افزود: ملاك ارزشیابی روابط عمومی ها در سال جدید، میزان انعكاس اخبار و رویدادهای شهرستان به خبرنگاران است.
وی تصریح كرد: چنانچه روابط عمومی ها ارتباط سالم با مردم و رسانه ها داشته باشند اخبار صحیح با سرعت ودقت مناسب منعكس وبه اطلاع عموم می رسد.
فرماندار بافق روابط عمومی ها را از دادن اطلاعات مبهم به خبرنگاران برحذر داشت و خاطر نشان كرد: اخبار نادرست هنگامیكه منتشر شود جامعه را دچار تنش و بی اعتمادی خواهد كرد.
در پایان این نشست از مسوولان روابط عمومی شركت سنگ آهن مركزی ایران و مجتمع معدنی فسفات آسفوردی بافق با اهداء لوح سپاس و هدیه تقدیر شد.ك2
7543/1968
رييس روابط عمومي استانداري يزد:
برخورد خوب روابط عمومي با مردم عين تكريم ارباب رجوع است
۲ خرداد ۱۳۹۱، ۱۱:۴۱
کد خبر:
80145522
يزد- رييس روابط عمومي استانداري يزد گفت: پاسخگويي مناسب همراه با برخورد خوب روابط عمومي با مردم ، عين تكريم ارباب رجوع است.