۴ خرداد ۱۳۹۱، ۰:۲۷
کد خبر: 80149380
T T
۰ نفر
حماسه فتح خرمشهر در تاريخ دفاع مقدس منحصر به فرد است

ملاير – معاون سياسي و اجتماعي فرمانداري ويژه ملاير گفت: حماسه فتح خرمشهر و عمليات بيت المقدس، يكي از عمليات هاي به يادماندني و در تاريخ هشت سال دفاع مقدس منحصر به فرد است.

به گزارش ایرنا سید'رسول حسینی' روز چهارشنبه به مناسبت سالروز سوم خرداد در دیدار با یكی از خانواده شهدای عملیات بیت المقدس افزود: حماسه بزرگ بیت المقدس عملیاتی بود كه در سوم خرداد سال 61 انجام شد و رزمندگان اسلام در كمتر از چند ساعت، خرمشهر را از دست دشمنان بعثی آزاد كردند.

وی اظهار داشت: عملیات بیت المقدس یكی از عملیات های مشترك بین سپاه و ارتش بود كه به واسطه ایمان و اعتقاد راسخ نیروهای ارتش، سپاه و بسیج به خدا بود كه آنان را به پیروزی شیرین رساند.

حسینی فتح خرمشهر را نماد اقتدار، پایداری و ایثار ملت ایران دانست و بیان داشت: در طول هشت سال دفاع مقدس، ملت همیشه سرافراز ایران در برابر تهدیدها و فتنه های دشمنان و استكبار ایستادند و خود را در تاریخ ماندگار كردند.

وی همچنین تصریح كرد: فتح خرمشهر نماد روشن اراده الهی و شكست ناپذیری ملتی بود كه در این عملیات بزرگ با نثار جان و خون خود، پرچم حماسه، ایثار و اقتدار را در خرمشهر به اهتزاز در آوردند.

حسینی افزود: 16 شهید شهرستان ملایر در عملیات بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر به شهادت رسیده اند.

گفتنی است به مناسبت سالروز سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر، جمعی از مسوولان ملایر با خانواده شهید'مجید خدارحمی' از شهدای عملیات بیت المقدس دیدار كردند.

7528/551