۵ خرداد ۱۳۹۱، ۱۸:۰۶
کد خبر: 80151701
T T
۰ نفر
امام جمعه دزفول: فقدان پايبندي غربي ها در مذاكرات 1+5 موجب بي اعتمادي ايران خواهد شد

دزفول - امام جمعه دزفول با اشاره به مذاكرات 1+5 گفت: غربي ها در مذاكرات اخير در بغداد نسبت به قول و قرارهاي مذاكرات قبلي كه دراستانبول انجام شد، پايبند نبودند كه اين بي اعتنايي و فقدان پايبندي آنها موجب بي اعتمادي ايران خواهد شد.

حجت الاسلام سید 'محمدعلی قاضی دزفولی' در خطبه های نماز جمعه دزفول افزود: غربی ها اگر فكر می كنند با این كارها موجب عقب نشینی ایران را فراهم می كنند اشتباه می كنند و باید واقع بینانه عمل كنند.

وی گفت: بنای ملت ایران استقامت و پایداری است و غربی ها با این بی اعتنایی ها زمان را از دست خواهند داد.

امام جمعه دزفول همچنین با اشاره به تشییع 96 شهید گلگون كفن در قالب كاروان 'فرزندان شهید روح الله' در این شهرستان اظهاركرد: در شب شهادت امام علی نقی (ع) عظمت معنوی شهدا فضای دزفول را معطر كرد.

حجت الاسلام قاضی دزفولی از استقبال پرشور مردم دزفول از تشییع 96 شهید در این شهرستان تشكر كرد و گفت: این استقبال خود جوش ومردمی زیبا و ستودنی بود.

امام جمعه دزفول با اشاره به مسئله حجاب و عفاف و مبارزه با ناهنجاری های اخیر، تجمع معترضین به ناهنجاری پیش آمده توسط هنجارشكنان در شهرستان دزفول در آستانه متبركه سبزقبا را ارزشمند دانست و گفت: این تجمع مردمی با حضور شهدا در این شهرستان بیشتر معنا پیدا كرد.

حجت الاسلام قاضی دزفولی عفاف و حجاب را توصیه و وصیت شهدا دانست و گفت: ما نیز برای مطالبه وصیت شهدا اصرار داریم .

وی افزود: مردم باید با احساس مسوولیت خود روح شهدا را خوشحال كنند و نگذراند خون شهدا با برخی ناهنجاری ها پایمال شود.

امام جمعه دزفول با اشاره به سالروز هفتم خرداد ماه آغاز به كار مجلس نهم گفت: مجلس در وضعیت سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی جامعه نقش بسیار زیادی دارد و نمایندگان مجلس باید در چهارچوب منویات رهبری به مردم خدمت كنند.

وی خطاب به نمایندگان مجلس گفت: خداوند با عمل صادقانه تان محبت شما را در دل مردم قرار می دهد و برای انتخابات چهار سال دیگر هیچ تبلیغی موثرتر از خدمت صادقانه به مردم نیست.

7278/538/587
۰ نفر