۷ خرداد ۱۳۹۱، ۱۸:۱۸
کد خبر: 80155187
T T
۰ نفر
آمادگي كامل بهارستان براي برگزاري مراسم سالگرد ارتحال امام(ره)

استان تهران - بهارستان - فرماندار شهرستان بهارستان گفت: شهرستان بهارستان آمادگي كامل دارد تا مراسم سالگرد امام راحل(ره) را در شهرستان برگزار كند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، 'یونس نوبخت' كه روز یكشنبه در جلسه ستاد رحلت امام خمینی (ره) اظهار داشت: شهرستان بهارستان با جمعیت 600 هزار نفری خود آمادگی كامل دارد تا بیست و سومین مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) را هم در شهرستان برگزار كند و هم زایران را به حرم امام راحل ببرد.

وی ادامه داد: عاشقان روح الله آماده می شوند تا عشق خود را به رهبر فرزانه خود نشان داده و با ولی امر مسلمین جهان امام خامنه ای تجدید میثاق كنند و شهرستان بهارستان نیز مطابق هر سال در هر سه شهر خود یعنی بوستان، گلستان و صالح آباد مراسم هایی را برگزار خواهد كرد.

نوبخت افزود: ما افتخار این را داریم كه در همسایگی حرم مطهر هستیم و همچنین شاهراه اتصال به تهران را در دست داریم و لذا مسئولیت ما سخت تر می شود و تدابیر مخصوصی در این خصوص اندیشیده شده است.

وی گفت: در سطح شهرستان 250 دستگاه اتوبوس را برای انتقال زایران حرم در روز 14 خرداد ماه اختصاص داده ایم و 12 ایستگاه صلواتی را نیز در نظر گرفته ایم و بسته های فرهنگی را برای این منظور تهیه و به زایران امام راحل خواهیم داد.

نوبخت ادامه داد: در بهارستان 2000 نفر زایر را به عنوان میهمان خواهیم داشت و تعدادی مدرسه و مسجد را برای پذیرایی از آنها آماده كرده ایم و این میهمانان كه از شهر ایلام خواهند بود را یك روز پذیرایی خواهیم كرد.

در ادامه 'ولی الله اصغری' معاون سیاسی انتظامی فرماندار شهرستان بهارستان گفت: امام راحل (ره) با تربیت جوانان مومن و تاثیرگذار در كشور بر تك تك ما حق دارند؛ از این رو وظیفه داریم از هیچ كوششی برای این پیر فرزانه كوتاهی نكنیم.

تهرام/1914/1556/
۰ نفر