۸ خرداد ۱۳۹۱، ۰:۴۸
کد خبر: 80155465
T T
۰ نفر
معاون استاندار:‌ موسسه خيريه ثامن الحجج هدفمند گام برمي دارد

معاون برنامه ريزي استاندار كرمان، با بيان اينكه تيم مديريتي موسسه خيريه بيماران خاص، افرادي خوش فكر هستند، گفت: اين تيم با نيازسنجي اجتماعي، كمك هاي خيرين را هزينه مي كند و هدفمند گام برمي دارد.

'محمد تكلوزاده'، روز یكشنبه در حاشیه بازدید از موسسه خیریه بیماران خاص ثامن الحجج (ع)، در گفت و گو با ایرنا، افزود: مدیریت مجموعه بیماران خاص با اخلاص و با دیدگاه خدمت رسانی به اقشار محروم خدمت می كند.

وی با اشاره به خدمات ورزشی، درمانی، فرهنگی و غیره ارایه شده در موسسه خیریه بیماران خاص، افزود: تصمیم های علمی و پزشكی با مشورت گروه و تیم كارشناسی این موسسه اتخاذ می شود.

معاون برنامه ریزی استاندار كرمان، تصریح كرد: موسسه خیریه بیماران خاص ثامن الحجج (ع)، یكی از مراكزی است كه خلوص نیت در اقدامات انجام شده آن مشخص و نمایان است.

وی ادامه داد: احداث بخش های بخش های جدید و اقدامات ارزنده تحقیقاتی یكی از كارهای مهمی است كه این موسسه خیریه به آن توجه بسیار دارد.

تكلوزاده'، با تاكید بر اینكه بسیاری از اقدامات انجام شده در موسسه خیریه بیماران خاص ثامن الحجج (ع) در استان كرمان بی نظیر و در كشور كم نظیر است، گفت: این امر بیانگر همت والای متخصصان و مدیران موسسه خیریه ثامن الحجج است.

وی اقدامات انجام شده در موسسه خیریه ثامن الحجج (ع) را خیرخواهانه و مورد نیاز جامعه معرفی و تصریح كرد: اقشار آسیب پذیر جامعه، كم درآمد و بیماران خاص از این مجموعه بهره مند می شوند.

وی هزینه اقدامات انجام شده در موسسه خیریه بیماران خاص را اندك دانست و گفت: برخی اوقات نیز هزینه های درمانی و دارویی این بیمارن به طور كامل از طریق موسسه خیریه و خیرین پرداخت می شود و بیماران می توانند رایگان درمان شوند.

وی تاكید كرد: موسسه خیریه بیماران خاص ثامن الحجج (ع)، به طور صرف در صدد انجام امور خیرخواهانه است.

معاون برنامه ریزی استاندار كرمان، از ثبت نام خیرین بر روی بخش ها و دستگاه های مختلفی كه توسط همان خیر احداث شده است، گفت: این امر بیانگر این است كه كادر مدیریتی و پزشكی مجموعه بدون كمترین چشم داشتی به دنبال ارایه خدمات به بیماران خاص و سخت درمان هستند.

وی به كمك های خیرین به موسسه خیریه بیماران خاص ثامن الحجج (ع) اشاره كرد و اظهار داشت: خیرین زیادی به دلیل حسن اعتماد، كمك های نقدی و غیرنقدی خود را به این مجموعه واگذار می كنند.

تكلوزاده، با بیان اینكه اقدامات انجام شده در موسسه خیریه ثامن الحجج (ع)، آنطور كه شایسته بوده صورت گرفته است، افزود: بسیاری از بخش ها و وسایلی كه فقدان آن ها در استان احساس می شده در این موسسه خیریه راه اندازی شده است.

وی از بخش و آزمایشگاه ژنتیك، سالن های آب درمانی و غیره به عنوان نمونه ای از بخش های مورد نیاز استان نام برد و گفت: بخش ژنتیك نیاز جنوب شرق كشور را در بحث آزمایش های ژنتیك برآورده كرده است.

وی ادامه داد: همچنین راه اندازی بسیاری از بخش های مورد نیاز استان نیز با درایت مسوولان این مجموعه در حال رایزنی و اقدام است.

معاون برنامه ریزی استاندار كرمان، ابراز امیدواری كرد، موسسه خیریه بیماران خاص ثامن الحجج (ع) به سرعت پیشرفت كند و بتواند به تعداد بیشتری از بیماران خدمات رسانی كند.

وی به كمك های استاندار كرمان به موسسه خیریه ثامن الحجج (ع)، خبر داد و گفت: نشست هایی نیز به این منظور برگزار شده است.

وی با اشاره به اینكه موسسه خیریه بیماران خاص، مجموعه ای غیردولتی است، گفت: استاندار كرمان در صدد یافتن راهكارهایی به منظور كمك به این موسسه است.

تكلوزاده، افزود: این اعتبارات در آینده ای نزدیك از طریق واگذاری به دستگاه های دولتی به این موسسه ارجاع خواهد شد.

وی اعتبارات دولتی در نظرگرفته شده برای واگذاری به موسسه خیریه بیماران خاص را در مقابل سیل كمك های خیرخواهانه خیرین اندك و ناچیز عنوان كرد.ك/3

7433/2624