۱۰ خرداد ۱۳۹۱، ۱۸:۱۳
کد خبر: 80161094
T T
۰ نفر
نماينده ولي فقيه در سپاه: ايران كانون بيداري اسلامي در جهان است

اراك- نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گفت: امروز ايران به بركت روشنگري هاي امام راحل، هدايت حكيمانه رهبر معظم انقلاب اسلامي و خون مطهر شهدا كانون بيداري اسلامي در جهان است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام 'علی سعیدی' چهارشنبه در مراسم معارفه مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مركزی در اراك افزود: انقلاب اسلامی به واسطه برخورداری از فیض عظیم الهی و سرچشمه نبوت و امامت پدیده ای كامل، اثرگذار و ماندگار است.

وی با گرامیداشت سالگرد ایام ارتحال امام راحل و انتخاب جانشین شایسته ایشان حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) اضافه كرد: امام خمینی (ره) موسس و مقام معظم رهبری استقرار بخش انقلاب است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان كرد: حضرت امام خامنه ای در 24 سال پس از رحلت جانگداز امام راحل، انقلاب اسلامی ایران را تحكیم بخشیدند و از حریم آن صیانت كردند.

حجت الاسلام سعیدی ادامه داد: انقلاب های دارای چهار مرحله بستر سازی، پیروزی، استقرار و استكمال است.

وی خاطر نشان كرد: در انقلاب چهار مرحله الزامی است و اگر با این فرمول انقلاب ها را مورد ارزیابی قرار دهیم متوجه علت به سرانجام نرسیدن برخی انقلاب ها می شویم.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با برشمردن شرط های ایجاد جامعه توحیدی برای انقلاب اظهار كرد: دو شرط لازم یكی رهبری الهی و دوم شریعت الهی است اما كافی نیست بلكه حضور گسترده و همه جانبه مردم ضروری است.

وی تاكید كرد: نقش مردم تولید ولایت نیست بلكه تولید قدرت برای ولایت است بنابراین حضور مردم جهت ساخت بستر لازم برای حكومت الله در جامعه لازم و ضروری است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن تاكید بر اینكه تداوم به دست مردم است، تصریح كرد: پیامبر اعظم (ص) نیز پس از بستر سازی و پیروزی به مرحله استقرار رسید و در آن مرحله به مدت 10 سال انقلاب ایشان استقرار یافت و یك حكومت اسلامی مستحكم شد اما در مرحله آخر یعنی انتقال رهبری مردم دچار اشتباه شدند كه این مرحله از مراحل سخت در انقلاب است.

حجت الاسلام سعیدی یادآور شد: اگر امروز ایران كانون بیداری اسلامی است به خاطر رهبری امام خامنه ای و حمایت تمام و كمال مردم در مرحله استكمال است و رمز پیروزی پیوند حاكمیت امام خامنه ای با امام خمینی (ره) است.

در این مراسم حجت الاسلام 'علی ذبیحی' به عنوان مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مركزی معرفی و از خدمات حجت الاسلام 'رضا نورالهی' تقدیر شد.

517/507/ 1539
۰ نفر