۱۶ خرداد ۱۳۹۱، ۱۹:۵۰
کد خبر: 80168524
T T
۰ نفر
نمايشگاه بين المللي ساختمان،عمران و صنايع سرمايشي و گرمايشي در مشهد گشايش يافت

مشهد- يازدهمين نمايشگاه بين المللي صنعت ساختمان، عمران و صنايع سرمايشي و گرمايشي عصر سه شنبه در محل نمايشگاه بين المللي مشهد گشايش يافت.

مدیر عامل شركت نمایشگاه بین المللی مشهد در مراسم گشایش نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان، عمران و صنایع سرمایشی و گرمایشی مشهد، افزود: این نمایشگاه با حضور413 شركت داخلی و 42 شركت خارجی از 16 خرداد ماه به مدت پنج روز برای بازدید علاقمندان دایر است.

به گزارش ایرنا، 'سید محمد سیدی'‌ افزود:‌ شركت كنندگان در این نمایشگاه آخرین دستاوردها و توانمندی های خود را در حوزه عمران و معماری در قالب دو هزار و 166 غرفه در فضایی به مساحت 19 هزار و 600 متر مربع فضای مسقف و 11 هزار متر مربع فضای باز به نمایش گذاشته اند.

او گفت:‌ نمایشگاه فوق با حضور شركت هایی از استانهای خراسان رضوی، تهران، آذربایجان شرقی و غربی، قزوین، فارس، مركزی، اصفهان، گیلان و مازندران و نمایندگانی نیز از شركت های آمریكا، روسیه، بلاروس، آلمان، ایتالیا، ژاپن، چین، تایوان، كره جنوبی، تركیه، فرانسه، انگلستان، سوئیس، سوئد، دانمارك، هلند، تایلند، مالزی دایر شده است.

او مهمترین زمینه های فعالیت شركت های حاضر در نمایشگاه فوق را آسانسور و پله برقی، دربهای اتوماتیك، پانل و پوشش های سقف و دیوار، لوله و اتصالات، حمام، سونا و جكوزی، درب و پنجره، لوازم و تجهیزات الكتریكی و الكترونیكی، نرده و پله، بتن و فرآورده های بتنی، تاسیسات سرمایشی و گرمایشی و سایر صنایع وابسته ذكر كرد.

سیدی گفت:‌ ماشین آلات ساختمانی و تاسیساتی، نشریات تخصصی، انجمن ها و تشكل های ساختمانی و سایر صنایع وابسته ساختمانی و تاسیساتی از دیگر فعالیت های شركت های حاضر در این نمایشگاه است.

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت (معماری و عمران)، صنایع سرمایشی و گرمایشی از 16 تا 20 خرداد ماه از ساعت 17 تا 22 در نمایشگاه بین المللی مشهد پذیرای متخصصان و علاقه مندان است. ك/2

7490/659