۲۲ خرداد ۱۳۹۱، ۱۱:۰۳
کد خبر: 80176973
T T
۰ نفر

بازرسي ادواري آسانسورها رايگان شد

۲۲ خرداد ۱۳۹۱، ۱۱:۰۳
کد خبر: 80176973
بازرسي ادواري آسانسورها رايگان شد

تهران- مديركل استاندارد استان تهران از فراخوان رايگان بازرسي ادواري آسانسور به صورت محدود براي شهر تهران خبر داد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از سازمان ملی استاندارد 'مسلم بیات' گفت: مطابق الزامات استاندارد ملی 1-6303 و دستورالعمل‌های جاری در سازمان ملی استاندارد ، گواهی ایمنی و كیفیت صادره برای آسانسور از سوی شركت‌های بازرسی فنی تایید صلاحیت شده و تاییدیه‌های صادره بر مبنای آن توسط ادارات كل استاندارد استانی، دارای اعتبار یكساله است.

وی ادامه داد: لازم است آسانسورهای در حال بهره‌برداری، تحت سرویس و نگهداری مستمر بوده و به منظور حصول اطمینان از برقراری شرایط استاندارد و ایمنی، به صورت سالانه توسط شركت‌های بازرسی فنی تایید صلاحیت شده تحت بازرسی ادواری قرار گیرد و گواهینامه ایمنی دریافت كند.

بیات، با تاكید بر لزوم گسترش فرهنگ سازی در خصوص این موضوع، اظهار داشت: اداره كل استاندارد استان تهران در نظر دارد برای ارزیابی ایمنی و اطلاع رسانی، از تعداد محدودی آسانسور نصب شده در سال‌های گذشته توسط شركت‌های بازرسی تایید صلاحیت شده به صورت رایگان بازرسی كند.

به گفته مدیركل استاندارد استان تهران، تمام شهروندان متقاضی انجام بازرسی ادواری می‌توانند به آدرس الكترونیكی www.tehranstandard.ir(درخواست بازرسی ادواری) مراجعه كنند.

وی ظرفیت ثبت نام در این مرحله را محدود خواند.

یادآور می شود: در صورت عدم انجام سرویس و نگهداری مستمر و بازرسی ادواری سالیانه و دریافت گواهینامه ایمنی، مسئولیت مستقیم حوادث و سوانح احتمالی برعهده مالكان و مدیران ساختمان‌های دارای آسانسور است.

اقتصام**3917**1601
۰ نفر