۲۷ خرداد ۱۳۹۱، ۱۶:۳۳
کد خبر: 80186134
T T
۰ نفر

نمايشگاه اوقات فراغت جوانان در فرهنگسراي بهمن

۲۷ خرداد ۱۳۹۱، ۱۶:۳۳
کد خبر: 80186134
نمايشگاه اوقات فراغت جوانان در فرهنگسراي بهمن

استان تهران- رييس فرهنگسراي بهمن از برگزاري نمايشگاه بزرگ اوقات فراغت جوانان استان تهران با همكاري ستاد امور ساماندهي جوانان استان تهران و دستگاه‌هاي اجرايي استان تهران خبر داد.

به گزارش ایرنا از فرهنگسرای بهمن، 'مهدی صولی' با اعلام این خبر، گفت: در این نمایشگاه تمامی دستگاه‌های اجرایی استان تهران و تعدادی از سازمان‌های غیر دولتی جوانان، برنامه‌های اوقات فراغت خود را به نمایش می‌گذارند.

مدیر مراكز فرهنگی هنری منطقه 16 با بیان اینكه اوقات فراغت زمینه ساز شخصیت جوان است و او را قادر می سازد به عنوان عنصری فعال، خلاق و پویا در جریان هویت یابی خود به ایفای نقش بپردازند، گفت: بهره‌برداری صحیح و ساماندهی شده از این فرصت می‌تواند به عنوان عنصری مكمل خلاء نظام تعلیم و تربیت جوانان را برطرف كند.

وی در بیان اهداف برگزاری این نمایشگاه، اظهار داشت: هماهنگ ‌سازی و ساماندهی فعالیت‌ها و بخش‌های دولتی، عمومی، خصوصی و نهادهای غیر دولتی جوانان در رویكردها، تعاریف، مفاهیم و روش‌های مربوط به اوقات فراغت و همچنین بسترسازی مناسب به منظور استقرار نظام برنامه‌ریزی و مدیریت یكپارچه در زمینه اوقات فراغت و نیز اصلاح نگرش جامعه درباره ضرورت گذراندن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان از اهداف اصلی برگزاری این نمایشگاه محسوب می‌شود.

صولی تصریح كرد: این نمایشگاه در چهار سالن فرهنگسرای بهمن با 60 غرفه و شامل موضوعات مختلف ورزشی، گردشگری، مهارت‌آموزی در ابعاد هنری، مهارت‌های زندگی، كتابخوانی، مطالعات و پژوهش، موضوعات فرهنگی و هنری و قرآنی و اوقات فراغت در محیط مجازی و رسانه و همچنین اختراعات و ابتكارات جوانان استان تهران از 8 صبح تا 8 شب دایر می‌شود.

به گفته رییس فرهنگسرای بهمن، بخش مشاوره خانواده، تحصیلی، پزشكی، امور مدیریتی، امور شغلی و كاریابی، امور حقوقی و قضایی، انتظامات، ازدواج، امور مذهبی، بخش ارتباطی مردمی با مسئولین استان و جوانان، برگزاری مهارت فرزندپروری و جوان داری، همسرداری، كارگاه آموزش كارآفرینی، عزت ایرانی، هویت اسلامی، فرهنگ و حقوق شهروندی، عفاف و حجاب، مدیریت خانواده، پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر نیز از بخش‌های جانبی این نمایشگاه است.

صولی گفت: این نمایشگاه سوم تیرماه همزمان با میلاد حضرت امام حسین (ع) با حضور مسئولین استان تهران، مسئولین وزارت ورزش و جوانان و سازمان‌های مردم نهاد استان تهران از ساعت 10:30 در فرهنگسرای بهمن افتتاح می‌شود. وی افزود: در پایان تابستان نیز با معرفی دستگاه‌های دولتی و غیردولتی برتر در ارایه برنامه اوقات فراغت بر اساس فرم‌های ارزشیابی و تجلیل از آنها، كار نمایشگاه به پایان می‌رسد.

تهرام/6065/1396
۰ نفر