۲۸ خرداد ۱۳۹۱، ۱۴:۱۰
کد خبر: 80187512
T T
۰ نفر
13 هزار نفر در آزمون استخدامي تامين اجتماعي دراستان تهران شركت كردند

استان تهران - مدير كل درمان استان تهران گفت: 13 هزار و 45 نفر در جلسه آزمون استخدامي صندوق تامين اجتماعي در استان تهران شركت كردند.

دكتر 'محسن نبیونی' روز یكشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: به طور كلی 14 هزار و 644 نفر در این آزمون در سطح استان تهران ثبت نام كردند كه از این تعداد یكهزار و 499 نفر غایب بودند.

وی اظهار داشت: آزمون استخدامی صندوق تامین اجتماعی 25 خرداد ماه جاری برای تكمیل بخشی از نیروهای انسانی مورد نیاز در واحدهای درمانی تابعه اداره كل درمان استان تهران در پنج حوزه امتحانی در سطح استان برگزار شد.

مدیر كل درمان استان تهران با اشاره به نحوه برگزاری این آزمون، افزود: با توجه به نقش موثر درمان استان تهران در برگزاری آزمون در سال گذشته، در سالجاری نیز اداره كل درمان استان تهران متولی قرنطینه و برگزاری آزمون استخدامی در دو بخش بیمه ای و درمانی با هماهنگی لازم با ستاد مركزی صندوق تامین اجتماعی، معاونت اداری و مالی، اداره حراست، امور اداری، روابط عمومی، اداره آموزش و همچنین ادارات كل بیمه ای در سطح استان بود.

نبیونی گفت: با همت و تلاش شبانه روزی همكاران طی دو روز قرنطینه كامل بیش از چهارصد هزار برگ سوالات آزمون استخدامی با صحت و سلامت كامل تكثیر و در میان شركت كنندگان در آزمون استخدامی توزیع شد.

وی افزود: نتایج این آزمون یك هفته پس از برگزاری و از طریق پایگاه اطلاع ‌رسانی تامین به نشانی' www.tamin.irو Jazbtamin.ir ' اعلام می شود.

نبیونی یادآور شد: در این مرحله دو برابر ظرفیت نهایی، پذیرفته خواهند شد كه پس از انجام مصاحبه و طی مراحل گزینش به صورت استخدام پیمانی جذب واحدهای درمانی تابعه اداره كل درمان استان تهران خواهند شد.

تهرام/1391/1275
۰ نفر