۳ تیر ۱۳۹۱، ۸:۱۲
کد خبر: 80194872
T T
۰ نفر
قاتل فراري در دام ماموران نيروي انتظامي قائمشهر افتاد

ساري- فرمانده نيروي انتظامي شهرستان قائمشهر از دستگيري قاتل فراري بعد از هشت ماه پيگيري و جست و جو خبرداد .

سرهنگ 'محمدرضا قدمی' روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: هشتم آبان ماه سال گذشته 'ناصر .د' 35 ساله براثر ضربات چاقو در قائمشهر به قتل رسید و شناسایی عامل و عاملان قتل در دستور كار ماموران و كارآگاهان نیروی انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد : با انجام تحقیقات از شاهدان قتل , یكی از شاهدان بنام 'م-ت' 30 ساله اهل یكی از استانهای همجوار قائمشهر دستگیر شد و ' ح-م' 28 ساله اهل و ساكن قائمشهر نیز بعنوان یكی دیگر از شاهدان شناسایی و برای انجام بازجویی دستگیرشد .

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان قائمشهر گفت: بعد از كسب اطلاعات از شاهدان راننده خودروپیكان بنام 'الف-ب' 29ساله ساكن قائمشهر و سرنشین خودرو مذكور'ك- ق' 27 ساله كه همراه قاتل در محل وقوع جرم حضور داشتند شناسایی ودستگیرشدند .

وی ادامه داد : در تحقیقات فنی پلیسی ازا ین افراد 'علی-م' 26 ساله اهل و ساكن قائمشهر بعنوان قاتل معرفی و با تلاش ماموران نیروی انتظامی اواخر هفته گذشته در مخفیگاهش دستگیرشد .

سرهنگ قدمی با اشاره به اینكه مقتول از توزیع كنندگان و فروشندگان مواد مخدر بود , گفت: در بازجویی های انجام شده از قاتل زورگیری و گرفتن پول از مقتول علت و انگیزه قتل عنوان شد .

بگفته سرهنگ قدمی پرونده مربوط به این قتل تشكیل و به مراجع قضایی ارجاع داده شده است . ك/3

/7329