۵ تیر ۱۳۹۱، ۱۳:۰۳
کد خبر: 80199216
T T
۰ نفر

خانه مطبوعات فارس، روز دوشنبه اعلام كرد:سرانجام پس از يك ماه تعويق پنجمين دوره مجمع عمومي خانه مطبوعات فارس كه قرار بود در آخرين روز از خردادماه تشكيل شود، براساس موافقت شفاهي رسانه هاي استان فارس و اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي فارس، انتخابات خانه مطبوعات فارس پنجم مردادماه برگزار خواهد شد.

به گزارش ایرنا و به نقل از خانه مطبوعات فارس، بر طبق اساسنامه جدید كه در دور چهارم شورای مركزی و در سال 1390 از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس تغییراتی در متن و مواد آن به وجود آمد و براساس ماده 21 این اساسنامه؛ اهالی و اصحاب رسانه های فارس شاغل در خبرگزاری ها، روزنامه ها، هفته نامه ها و ماهنامه های محلی و كشوری كه عضو خانه نیز محسوب می شوند در پنجمین دوره مجمع عمومی، دورهم جمع خواهند شد تا با نوشتن منتخبین خود بر روی ورقه های رای، دمیدن فصلی دیگر را در این خانه شاهد باشند.

برهمین اساس،گروه های مختلف رسانه ای استان فارس كه شامل هفت نفر از گروه های مدیرمسئولی روزنامه های محلی(دو نفر)، روزنامه نگاران مطبوعات محلی(سه نفر)، مسوول نمایندگی های خبرگزاری ها(یك نفر) سرپرست و یا نماینده مطبوعات كشوری (یك نفر) به عنوان تركیب هیأت مدیره جدید همراه با یك نفر عضو علی البدل در هر گروه راهی خانه مطبوعات فارس می شوند تا سرنوشت آتی خانه را تعیین كنند.

علاوه بر هیأت مدیره خانه مطبوعات فارس كه در سمت های خود به مدت دو سال نقش آفرینی خواهند كرد،دونفر بازرس نیز از میان كاندیداها برگزیده می شوند و طی یكسال بر امور خانه مطبوعات فارس و هیأت مدیره نظارت خواهند داشت.

از سوی خانه مطبوعات فارس موعد ثبت نام و اعلام كاندیداتوری اصحاب و اهالی رسانه های فارس از تاریخ هفتم تیرماه لغایت 30 تیرماه اعلام شده است.

داوطبان این دوره هیأت مدیره وبازرسان خانه مطبوعات فارس به موجب اساسنامه جدید كه بر روی پایگاه اطلاع رسانی خانه مطبوعات فارس به نشانی www.fph.ir در بخش اطلاعیه ها قابل مشاهده است،درصورت تمایل،بایستی معرفی نامه از رسانه خود را همراه با تصویرآخرین مدرك تحصیلی همه روزه به جز ایام تعطیل از ساعت 8 الی 12 تحویل دفتر خانه مطبوعات فارس دهند.ك/1

م - ك 675