۹ تیر ۱۳۹۱، ۱۵:۰۹
کد خبر: 80205890
T T
۰ نفر
همه فعاليت هاي زمان غيبت بايد براي تحقق حاكميت ديني باشد

يزد - نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد گفت: همه فعاليت ها و حركات در زمان غيبت حضرت حجت (ع) بايد براي تحقق ارزش هاي ديني و حاكميت دين در عرصه هاي مختلف باشد .

به گزارش خبرنگار ایرنا ، آیت الله 'محمدرضا ناصری ' امروز در خطبه های نماز جمعه این شهر با اشاره به شخصیت و خصوصیات اخلاقی و فعالیت های مختلف چهارمین شهید محراب در قبل و بعد از انقلاب اسلامی افزود: شهید صدوقی (ره) خادمی دلسوز و مبارزی خستگی ناپذیر برای نظام و مردم بود .

امام جمعه یزد اظهار داشت: این شهید والامقام در كنار امام راحل (ره) و همراه با مردم برای تحقق اهداف انقلاب مقدس اسلامی فداكاری كرد و لحظه ای دست از مبارزه و خدمت صادقانه برنداشت .

ناصری با بیان اینكه مردم مومن و انقلابی دارالعباده همواره وظیفه شناس و قدردان خادمان واقعی خود هستند بر حضور گسترده و باشكوه آنها در مراسم سالگرد شهید محراب و فرزند ایشان سفارش كرد .

وی تأكید كرد: عموم مردم مومن و قدرشناس دارالعباده یزد بنحو باشكوه در مراسم سالگرد شهادت حضرت آیت الله صدوقی (ره) و فرزند گرامی ایشان در حظیره شركت كنند.

خطیب نماز جمعه شهر یزد با تبریك میلاد باسعادت حضرت مهدی موعود (عج) به وظایف امت اسلام و شیعیان در زمان غیبت اشاره كرد .

ناصری گفت: همه فعالیت ها و حركات در زمان غیبت حضرت حجت (ع) باید برای تحقق ارزش های دینی و حاكمیت دین در عرصه های مختلف باشد .

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با تاكید بر اینكه حفظ جمهوری اسلامی از اهم واجبات است بر حضور مردم در عرصه های دفاع از نظام و انقلاب مقدس اسلامی توصیه كرد .

ناصری افزود: كسانی در مسیر امام عصر (عج) حركت می كنند كه در عمل در مسیر انقلاب و نظام به فعالیت مشغول هستند و دوری از این مسیر و راه در عمل دوری از اهداف نظام اسلامی است .

وی انتظار واقعی حضرت ولی عصر (عج) را داشتن انتظاری ذكر كرد كه توام با امید و سازنده باشد و نه انتظاری كه انسان را از پویایی دور كند .

امام جمعه یزد از همه فعالان جشن های نیمه شعبان خواست تا در مراسم های خود حرمت این ایام را به خوبی نگه دارند و هیچگاه وارد محرمات نشوند .

وی همچنین در ابتدای خطبه های نماز جمعه این هفته یزد به اهمیت ماه شعبان و لزوم خودسازی و كسب تقوای الهی سفارش كرد.ك2

7536/1968