۱۰ تیر ۱۳۹۱، ۱۱:۳۵
کد خبر: 80206781
T T
۰ نفر
شهيد صدوقي و يادگار برومندش عالماني برجسته و مطيع ولايت بودند

فرماندار تفت گفت: آيت الله شهيد صدوقي و يادگار برومندش عالماني برجسته، خستگي ناپذير و مطيع ولايت بودند و از كار شبانه‌روزي و در خدمت مردم بودن هيچ احساس خستگي نمي‌كردند.

ابوالقاسم دهقان روز شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا به مناسبت سالگرد شهادت شهید محراب آیت الله صدوقی و سالگرد ارتحال امام جمعه فقید یزد حجت الاسلام و المسلمین محمد علی صدوقی به خدمات و تلاش های ارزنده شهید صدوقی و امام جمعه فقید یزد اشاره كرد .

وی افزود: از جمله كارهای قابل توجه ایشان رفع مشكلات مردم بود كه حتی در رژیم سابق و قبل از انقلاب بسیاری از مشكلات اجتماعی و اقتصادی كه برای آنها وجود داشت شهید آیت‏ الله صدوقی و بعد از آن یادگار این شهید بزرگوار پایمردی می‌كردند و مشكلات مردم را حل می‌كردند.

فرماندار شهرستان تفت ضمن قدردانی از عموم مردم دارالعباده بویژه مردم ولایت مدار شهرستان تفت كه در همه صحنه‌های انقلاب حضور چشمگیری داشته‌اند از مردم دعوت كرد تا با حضور در مجلس بزرگداشتی كه به مناسبت سی امین سالگرد شهادت چهارمین شهید محراب آیت ا...صدوقی و سالگرد ارتحال امام جمعه فقید یزد حجت الاسلام و المسلمین صدوقی،در مركز استان برگزار می‌شود شركت نموده و با آرمان های مقدس رهبر كبیر انقلاب اسلامی،رهبر معظم انقلاب و شهدای انقلاب تجدید پیمان نمایند. ك/3

7547/1968