۱۵ تیر ۱۳۹۱، ۱۵:۰۱
کد خبر: 80215707
T T
۰ نفر
منتظران ظهور در سومين حرم اهل بيت (ع) ميلاد مهدي موعود را جشن گرفتند

شيراز- هزاران نفر از دوستداران خاندان عصمت و طهارات و منتظران ظهوردرشيراز سومين حرم اهل بيت (ع)همزمان با شب نيمه شعبان ، ميلاد گل باغ نبوت حضرت مهدي (عج) را گرامي داشتند.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، منتظران ظهور در مساجد ، تكایا و حسینیه های شیراز با آذین بندی سر در این اماكن متبرك تا پاسی از شب نجوای نام امام زمان را سر دادند و دعای فرج را زمزمه كردند.

آستان قدسی حضرت احمد ابن موسی شاهچراغ (ع) به عنوان كانون اصلی برگزاری جشن های میلاد پذیرای هزاران نفر از دوستداران خاندان عصمت و طهارت بود.

جمعی از منتظران ظهوردرحسینیه پور اسلامی شیراز با گرامیداشت نیمه شعبان سالروز میلاد منجی عالم بشریت برای ظهور قائم آل محمد مهدی صاحب الزمان (عج) دست نیایش به سوی آسمان بلند كردند.

كریم پور اسلامی ، متولی خیریه و پور اسلامی شیراز در این مراسم ، پاسداشت نیمه شعبان سالروز میلاد حضرت مهدی (عج) را یكی از مهم ترین عید شیعیان دانست و گفت : همه كسانی كه دغدغه عدالت و ظلم ستیزی دارند منتظر ظهور مهدی موعود هستند.

پوراسلامی گفت : این حسینیه به همه كسانی كه نام مقدس مهدی را دارند و از 12 شعبان تا 15 شعبان امسال به دنیا آمده اند جوایزارزنده ای اهدا می كند.

وی گفت : همچنین 12 هزار سكه 500 ریالی به میمینت میلاد مهدی موعود در شیراز بین دوستداران آن حضرت و منتظران ظهور به رسم یاد بود اهدا شده است .

پوراسلامی از مساعدت ، آیت الله ایمانی نماینده ولی فقیه دراستان فارس و امام جمعه شیراز دربرگزاری اعیاد شعبانیه و میلاد مهدی موعود وهمچنین از مساعدت استاندار فارس و فرمانده سپاه فجر فارس در برگزاری مراسم مذهبی و فرهنگی دراین حسینیه تقدیر كرد .

نظیر این مراسم نیز از سوی نهادهای مختلف از جمله شهرداری شیراز، اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره كل تبلیغات اسلامی استان فارس در مناطق مختلف این شهر و امامزاده ها، مساجد ، حسینیه ها و تكایای سایر شهرستان های این استان برگزار شد.ك/2

677 /679