۱۹ تیر ۱۳۹۱، ۱۴:۲۰
کد خبر: 80221037
T T
۰ نفر

راهپيمايي عفاف و حجاب در مشهد برگزار مي شود

۱۹ تیر ۱۳۹۱، ۱۴:۲۰
کد خبر: 80221037
راهپيمايي عفاف و حجاب در مشهد برگزار مي شود

مشهد- رييس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان خراسان رضوي گفت: راهپيمايي عفاف و حجاب روز سه شنبه در مشهد برگزار مي شود.

حجت الاسلام 'سید محمد سلطانی' روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران در مشهد افزود:‌ این راهپیمایی با اهداف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و ارزشهای اسلامی در جامعه ، بزرگداشت خاطره رشادت مردم مشهد در مقابله با كشف حجاب رضاخانی در مسجد جامع گوهرشاد در سال 1314 و از جمله تجلیل از مقام شامخ 150 شهیده در این واقعه برگزار می شود.

به گزارش ایرنا، وی ادامه داد: راهپیمایی فوق در آستانه 21 تیرماه روز عفاف و حجاب ساعت هشت صبح سه شنبه با شركت آحاد مختلف مردم و از جمله بانوان و زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی حدفاصل میدان شهدا تا حرم مطهر امام رضا (ع) برگزار می شود.

او گفت: شركت كنندگان در پایان این مراسم در مسجد جامع گوهرشاد حرم مطهر حضور یافته و بار دیگر بر ترویج فرهنگ عفاف و حجاب تاكید می ورزند.

وی بیان كرد:‌ در پایان این آیین حجت الاسلام رحیمیان نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران سخنرانی می كند.

حجت الاسلام سلطانی سایر برنامه های روز بزرگداشت عفاف و حجاب در استان خراسان رضوی و از جمله مشهد را برگزاری نمایشگاه هایی با این مضمون توسط شهرداری و همایش تخصصی نقش حجاب و پوشش در امنیت ملی و اجتماعی جامعه ذكر كرد.

وی گفت: همچنین گفتمان دینی با محوریت نقش حجاب در توسعه امنیت جامعه توسط صدا و سیمای استان خراسان رضوی برگزار می شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی ترویج مناسب فرهنگ عفاف و حجاب را نیازمند فرهنگ سازی و بذل توجه هر چه بیشتر مسوولان دانست.ك/3

7490/659