۲۰ تیر ۱۳۹۱، ۱۲:۳۱
کد خبر: 80222494
T T
۰ نفر
دانش آموزان بدون هيچ شرطي بايد در مدارس ثبت نام شوند

خرم آباد - مديركل آموزش و پرورش لرستان گفت: دانش آموزان بايد بدون هيچ قيد و شرطي در مدارس ثبت نام شوند و گذاشتن هرگونه شرطي براي ثبت نام آنان در مدارس عادي غيرقانوني است.

به گزارش روز سه شنبه خبرنگار ایرنا، 'علی ماكنعلی' در جمع كارشناسان اداره ارزیابی عملكرد و پاسخگویی به شكایات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق لرستان افزود: گذاشتن هر شرطی اعم از شرط معدل یا پرداخت شهریه از سوی مدیران مدارس عادی برای ثبت نام دانش آموزان غیر قانونی است و در صورت ارتكاب، ابلاغ مدیران خاطی لغو می شود.

وی با بیان اینكه هیچ مدیری در موقع ثبت نام مجاز به گرفتن شهریه به غیر از پول كتاب و بیمه از دانش آموزان نیست گفت: مدیران مدارس هیات امنایی نیز بعد از آغاز سال تحصیلی مجاز به گرفتن شهریه هستند.

وی تصریح كرد: در حال حاضر ثبت نام دانش آموزان در مقطع ابتدایی استان به پایان رسیده و در مقطع راهنمایی و متوسطه نیز تا پایان تیرماه به پایان می رسد.

رییس اداره ارزیابی عملكرد و پاسخگویی به شكایات آموزش و پرورش لرستان نیز گفت: در طول سال تحصیلی 91-90 بیش از یك هزار و 500 شكایت بررسی و پاسخگویی شده است.

'قباد دریكوند' آموزش كارگاهی درخصوص ارزیابی و ارزشیابی كاركنان را از اهداف برگزاری این جلسه عنوان كرد و گفت: در حوزه ارزیابی عملكرد علاوه بر گزارش های حوزه های ستادی كه در طول سال مستمر به وزارت متبوع ارسال می شود، ارزیابی از مدارس با 72 شاخص به شهرستان ها و مناطق استان ابلاغ شده كه هدف از این طرح تحقق عملیاتی آیین نامه های ارسالی به مدارس، ایجاد نوآوری و خلاقیت در مدارس و شناخت مدارس برتر در استان است.

7268/630