۲۴ تیر ۱۳۹۱، ۱۲:۰۵
کد خبر: 80228421
T T
۰ نفر

بزرگراههاي آزادگان و شهيد هاشمي ايمن سازي شد

۲۴ تیر ۱۳۹۱، ۱۲:۰۵
کد خبر: 80228421
بزرگراههاي آزادگان و شهيد هاشمي ايمن سازي شد

شهرري - معاون حمل و نقل و ترافيك منطقه 19 گفت: 25 كيلومتر از بزرگراه هاي آزادگان و شهيد هاشمي با نصب تجهيزات ترافيكي ايمن سازي شد.

مهندس رضا زلفی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان این خبر افزود: با توجه به اهمیت مواصلاتی این دو بزرگراه ضمن خط كشی و نصب گاردریل و گل گارد، علائم خبری و تابلوهای هشدار دهنده برای تأمین امنیت خودروها، نصب شد.

زلفی با تشریح گوشه ای از فعالیتهای این حوزه درجهت ساماندهی نقاط حادثه خیز و دارای گره ترافیكی در تقاطع ها و بزرگراه های محدوه تاكید كرد: دراین راستا فعالیتهایی همچون آرام سازی و چراغ زماندار در6 نقطه شامل تقاطع شقایق ـ شهید مطهری، تقاطع خیابان شكوفه ـ سبلان، خیابان سبلان ـ خیابان احسانی، خیابان ماهان ،ابتدای اتوبان شهید چراغی واتوبان شقایق ـ لقمان اجرا شد.

وی نصب یكهزار و 250 متر نرده ترافیكی در زیرپلهای عابر پیاده اتوبانهای منطقه و اصلاح هندسی 3 میدان دردشت، خلیج فارس و لطیفی را از دیگر اقدامات صورت گرفته توسط عوامل اجرایی این حوزه برای ایمن سازی معابر منطقه عنوان و تأكید كرد: ایمن سازی معابر از جمله فعالیتهای اولویت دار این حوزه است كه در سال جاری نیز به طورمستمر ادامه خواهد داشت.

687/699
۰ نفر