۲۴ تیر ۱۳۹۱، ۱۴:۲۶
کد خبر: 80228849
T T
۰ نفر
مخاطبان تامين اجتماعي اثرگذارترين قشر جامعه در اقتصاد و توليد هستند

رشت - مديركل جديد تامين اجتماعي استان گيلان گفت: مخاطبان تامين اجتماعي اثرگذارترين قشر جامعه در اقتصاد و توليد كشور هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، 'جمیل حق پرست ماسوله' روز شنبه در مراسم معارفه خود در رشت افزود: این قشر اثرگذار، دستمایه رنج شان را در حین تولید و كار در صندوق تامین اجتماعی پس انداز می كنند تا در مواقع خاص از جمله حوادث، از كارافتادگی و پیری سازمان به آنها بازگرداند.

وی تكیه گاه اصلی مجموعه تامین اجتماعی را تعامل سه جانبه دولت، كارفرمایان و بیمه شدگان دانست و اظهار كرد: این مجموعه نیاز به حمایت بیشتری دارد.

وی صندوق تامین اجتماعی را بین نسلی عنوان و خاطر نشان كرد: حمایت از صندوق تامین اجتماعی حمایت از میلیون ها بیمه شده ای است كه بخشی از درآمدشان را در این صندوق حمایت می كنند.

مدیركل جدید تامین اجتماعی استان گیلان ادامه داد: تامین اجتماعی زمینه ساز برقراری عدالت اجتماعی و زمینه ساز توسعه پایدار است بنابراین توجه به این مجموعه كاری مهم و ارزشمند می باشد.

وی به تشریح بخشی از برنامه های مدیریتی خود در تامین اجتماعی استان گیلان پرداخت و تصریح كرد: برای تكریم از ارباب رجوع ابتدا باید تكریم به همكاران را مورد توجه قرار دهیم.

حق پرست تعامل و همكاری را از برنامه های برون سازمانی خود عنوان و اضافه كرد: برای رسیدن به اهداف عالی سازمان در این بخش همت و تلاش خواهم كرد.

وی همكاری در دو بخش بیمه ای و درمان تامین اجتماعی را مهم و ضروری دانست و یادآور شد: در این دو بخش نیز بایستی متوازن و هماهنگ عمل كنیم.

سرپرست قبلی تامین اجتماعی استان گیلان نیز در این مراسم گفت: امكان رهبری خردمندانه برای اعتلای مجموعه و كاركنان به شایستگی كامل، آشنایی به جزئی ترین مسایل در هر سازمان است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، دكتر 'محمدحسین شهدی نژاد' با تبریك به مدیركل جدید تامین اجتماعی افزود: اكنون بهترین زمان اعتلای اداره كل تامین اجتماعی و دسترسی آن به جایگاه واقعی اش است.

وی به تعهدات گسترده تامین اجتماعی اشاره و اظهار كرد: هر ماه بابت خدمات 18 گانه تامین اجتماعی حدود، 52 میلیارد تومان هزینه می شود.

وی درآمد تامین اجتماعی استان گیلان از محل حق بیمه ماهانه را، 32 میلیارد تومان عنوان و تصریح كرد: ماهانه 20 میلیارد تومان مشكل تامین منابع برای ارایه خدمات داریم. ك/2.

7286/ 603