۲۸ تیر ۱۳۹۱، ۱۰:۱۵
کد خبر: 80235286
T T
۰ نفر
مجمع عمومي سالانه و انتخابات كانون ملي منتقدان تئاتر ايران برگزار مي شود

تهران - همزمان با پايان يافتن دوره دوساله فعاليت هيات مديره و بازرسان كانون ملي منتقدان تئاتر ايران، مجمع عمومي سالانه به همراه انتخابات اين تشكل برگزار مي شود.

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا از كانون ملی منتقدان تئاتر ایران، مجمع عمومی سالانه كانون به همراه انتخابات به منظور تعیین اعضای جدید هیات مدیره و بازرسان، روز شنبه 31 تیر ماه از ساعت 18 در محل سالن كنفرانس مجموعه تئاتر شهر برگزار می شود.

حضور تمامی اعضا در این مجمع الزامی است و اعضایی كه قادر به حضور در جلسه یاد شده نیستند، می توانند با ارائه وكالت كتبی به یكی دیگر از اعضاء در مجمع شركت كنند؛ ضمن آنكه هر عضو می تواند فقط وكالت یك عضو دیگر را بر عهده گیرد.

رضا آشفته، بهرام تشكر، مسعود توكلی، بهزاد صدیقی، علیرضا غفاری، حمید كاكاسلطانی، سعید محبی، مصطفی محمودی و مهدی نصیری برای حضور در هیات مدیره اعلام آمادگی كرده اند كه از این جمع، پنج نفر به عنوان عضو اصلی و دو نفر به عنوان عضو علی البدل با رای اعضاء به هیات مدیره كانون راه خواهند یافت.

ضمن آنكه از بین مریم جعفری حصارلو و محسن فاضلی نیز یك نفر به عنوان بازرس اصلی و یكنفر به عنوان بازرس علی البدل كانون برگزیده می شوند.

دوره دو ساله فعالیت هیات مدیره فعلی كانون متشكل از نصراله قادری، مصطفی محمودی، كتایون حسین زاده، بهزاد صدیقی و مهدی نصیری به همراه 'سیدعلی تدین صدوقی' (بازرس) در روز شنبه 31 تیر ماه پایان می یابد.

فراهنگ ** 9266 ** 1071
۰ نفر