۲ مرداد ۱۳۹۱، ۱۶:۳۴
کد خبر: 80243569
T T
۰ نفر

شماره هاي جديد ماهنامه 'سوره انديشه' منتشر شد

۲ مرداد ۱۳۹۱، ۱۶:۳۴
کد خبر: 80243569
شماره هاي  جديد ماهنامه 'سوره انديشه' منتشر شد

تهران - شماره 60 و 61، ويژه تير و مرداد 91 ماهنامه فرهنگ-تحليلي 'سوره انديشه' منشر شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا ،در بخش مجله خبری این نشریه مطالبی در خصوص سینمای معوق ، علیه نقد محتوایی ، نگاهی مجمل به فیلم سیب و سلما ، پرسش از چند ادعا پیرامون سینمای مهر جویی و... به چاپ رسیده است .

شماره 60 و 61 'سوره اندیشه' با آثار و گفتارهایی از حكمت الله ملاصالحی، ابراهیم فیاض، رضا منتظر، عباس منوچهری، حمید رضا ملك محمدی، حسن دانایی فرد، كیومرث اشتریان، حسین كچویان، مهدی معین زاده، نصرالله حكمت، عبدالمجید شریف زاده، مسعود فراستی، منوچهر آشتیانی و ابوالحسن فیاض انوش منتشر شده ست.

آیا غذا خوردن معانی مختلف را در كنار هم بر می تابد؟، تغذیه، تكنولوژی، فرهنگ، تهدید غذایی، نهاد فرهنگی غذا، فست فود رایگان، غذای سلوك، مروری بر مفروضات غالب در تحلیل سیاست های عمومی، التقاط ولایت مطلقه و مدیریت استراتژیك، چالش های فراروی فرآیند سیاست گذاری ملی، تاویل عینیت، آینه ننمود راست، معنای عینیت در عینیت معنا، تاملی در نسبت طراحی صنعتی و هنر، سفسطه ی طراح و تخیل تكنولوژیك، طراحی در محضر فرهنگ، در آوردگاه تاریخ، جهان تاریخ و تاریخ جهان از جمله عناوین مطالب نوشته شده در بخشهای سبك زندگی، نظام اجتماعی، نظریه اجتماعی، تفكر، هنر و ادب و تاریخ این شماره از ماهنامه سوره اندیشه به چاپ رسیده است.

این ماهنامه همراه با ضمیمه ' اسفار ' در 48 صفحه منتشر شده است .

نشریه سوه اندیشه به صاحب امتیازی حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی و مدیر مسوولی محسن مومنی شریف منتشر می شود.

فراهنگ **1630**
۰ نفر