۱۰ مرداد ۱۳۹۱، ۱۹:۰۹
کد خبر: 80255607
T T
۰ نفر
دو و ميداني كاران شهرستان گناباد هيچ پشتوانه اي ندارند

گناباد - مربي مسابقات دو و ميداني آموزشگاههاي گناباد گفت : دو و ميداني كاران اين شهرستان به رغم كسب موفقيتهاي استاني و كشوري هيچگونه حامي و پشتوانه اي ندارند.

'علی فتحی' روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینكه گناباد همواره به عنوان یكی از قطبهای این رشته ورزشی در استان مطرح بوده است، افزود: این در حالی است كه هیات دو و میدانی شهرستان گناباد عملا تعطیل و غیر فعال است و از ورزشكاران این رشته هیچ حمایتی نمی كند.

وی اظهارداشت : دو و میدانی كاران گناباد به علت غیر فعال بودن هیات دو و میدانی پس از پایان مسابقات بدون هیچگونه امكاناتی به حال خود رها می شوند و این وضع، موجب افت ورزشی و دلسردی آنها شده است.

فتحی افزود:دو و میدانی كاران این شهرستان در سی امین دوره مسابقات دو و میدانی قهرمانی آموزشگاه های استان خراسان رضوی كه چندی پیش برگزار شد در بخش های مختلف این رشته ورزشی مقام های ارزشمندی همچون مقام دوم دوی سه هزار متر، مقام دوم200 متر و رتبه سوم 800 متر و پرتاب وزنه را در استان به خود اختصاص داده و به مسابقات كشوری دعوت شده اند.

وی با اشاره به درخشش نونهالان گنابادی فعال در این رشته ورزشی در مسابقات كشوری سال گذشته، گفت : نونهالان این شهرستان پارسال موفق شدند مقام نایب قهرمانی دوی 100 متر و رتبه چهارم دوی60 متر كشوری را به نام خود ثبت كنند كه این نشانه وجود استعدادهای درخشان در رشته دو ومیدانی در گناباد است.

/659/1922