۱۲ مرداد ۱۳۹۱، ۱۵:۵۹
کد خبر: 80258420
T T
۰ نفر
روز قدس مبدا و منشاء بيداري و اتحاد مسلمانان جهان است

اشنويه، مهاباد - فرماندار اشنويه با تاكيد بر اهميت روز قدس در اتحاد و همبستگي مسلمانان جهان گفت: روز قدس مبدا و منشاء بيداري و اتحاد و همدلي مسلمانان در اقصي نقاط جهان است .

محمدعلی حسین زاده روز پنجشنبه در جلسه برنامه ریزی راهپیمائی روز جهانی قدس اظهار داشت : نجات قدس عزیز نیازمند حمایت جهانی و اتحاد مسلمین در مقابل قدرتهای شیطانی و رژیم نژاد پرست صهیونیستی است.

وی گفت: روز قدس به نوعی سبب وحدت و انسجام میان مسلمانان جهان است و با توجه به اینكه ایران پرچمدار دفاع از مردم مظلوم فلسطین است وظیفه سنگینی در این زمینه بر دوش مردم ایران قرار دارد.

حسین زاده اضافه كرد: امروز ندای بیداری اسلامی در بسیاری از كشورها طنین انداز شده و جمهوری اسلامی ایران به الگوی كشورهای آزادیخواه جهان تبدیل شده است .

وی نمایاندن چهره واقعی رژیم صهیونیستی به جهانیان را مهم‌ترین دستاورد روز قدس عنوان كرد و افزود: هم اكنون روز جهانی قدس از محدوده ایران و حتی كشورهای اسلامی خارج شده و به آرمان تمام ملت های آزاده جهان تبدیل شده است.

فرماندار اشنویه به تصویر كشیدن اتحاد و همدلی ملت‌های مسلمان، خنثی سازی توطئه‌های رژیم صهیونیستی، نمایاندن چهره واقعی مستكبران به جهانیان و نشان دادن مخالفت مسلمانان با اسرائیل غاصب از مهم‌ترین دستاوردهای روز قدس است.

وی گفت: مردم ایران با شركت شكوهمند خود در این راهپیمایی‌ها ضمن به نمایش گذاشتن قدرت و اقتدار جهان اسلام لازم است بار دیگر از حركت بیداری اسلامی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین دفاع كنند.

584/583