۱۶ مرداد ۱۳۹۱، ۱۱:۲۹
کد خبر: 80263476
T T
۰ نفر
بيش از 38 كيلو گرم انواع مواد مخدر امسال در بابل كشف و ضبط شد

ساري - معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي مازندران از كشف و ضبط 38 كيلو و 845 گرم انواع مواد مخدر در بابل در سال جاري خبر داد و گفت : اين ميزان مواد با اجراي طرح ارتقاي امنيت اجتماعي كشف و ضبط شد.

سرهنگ ' حمیدرضا اسلامی ' روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : به منظور مقابله با ناهنجاری های اجتماعی و جرایم ، طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاكسازی نقاط آلوده و جرم خیز در بابل از ابتدای سال جاری در این شهرستان به اجرا در آمد.

وی ادامه داد : با شناسایی نقاط آلوده و جرم خیز و شناسایی فروشندگان احتمالی مواد مخدر ، سارقان و معتادان تابلو در 10 مرحله از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی ، علاوه بر كشف این میزان مواد مخدر ، 28 متهم كه در امر تهیه و توزیع مواد مخدر فعالیت داشتد به همراه 443 معتاد تابلو شناسائی و دستگیر شدند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران گفت : برای مقابله با سارقان نیز تعداد 287 متهم به سرقت شناسایی و دستگیر و مقادیری اموال مسروقه از آنان كشف و ضبط شد.

وی افزود : در همین مدت 24 نفر اراذل و اوباش نیز به جرم برهم زدن نظم عمومی شناسایی و دستگیر شدند.

او ادامه داد : امسال در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی بیش از پنج هزار دستگاه خودرو و موتور سیكلت در بابل به علت ایجاد آلودگی صوتی و مزاحمت برای نوامیس مردم توسط ماموران پلیس توقیف شد.ك/3

609/1654