۱۷ مرداد ۱۳۹۱، ۱۳:۵۴
کد خبر: 80265694
T T
۰ نفر
مشكلي در زمينه اجراي طرحهاي مسكن مهر استان وجود ندارد

اروميه - استاندار آذربايجان غربي گفت: طرحهاي مسكن مهر استان جز تعهدات حتمي استاني است و در اين زمينه مشكل ابزار و منابع نداريم.

وحید جلال زاده در جلسه بررسی مسائل و مشكلات روند اجرایی مساكن مهر استان افزود: باید در روند اجرایی پروژه های مسكن مهر استان، سرعت لازم برای اتمام هرچه سریعتر آنان ایجاد شود.

وی با اشاره به اینكه از منابع و زمان موجود باید به نحو احسن استفاده شود اظهار كرد: من بعد در جلسات مختلف مساكن مهر استان این پروژه ها به صورت موردی مورد بحث و بررسی قرار می گیرند.

وی با اشاره به اینكه دستگاههای مختلف اجرایی ذیربط در این موضوع باید مسائل و مشكلات را با ایجاد هماهنگی های بیشتر با وزارتخانه های مربوطه حل كنند افزود: دستگاههای اجرایی اگر در مراحل مختلف اجرایی مساكن مهر تخطی كرده و باعث ایجاد مشكل در روند اجرایی آنان بشوند مورد برخورد استانداری قرار خواهند گرفت كه البته تا به حال دستگاههای مختلف در این زمینه به خوبی عمل كرده اند.

وی با بیان اینكه طرحهای مسكن مهر استان در حال حاضر از بیش از 50 درصد پیشرفت فیزیكی برخوردار هستند گفت: مساكن مهر آذربایجان غربی از پیشرفت قابل قبولی برخوردارند.

استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: اعتبارات لازم برای تسریع در مراحل اجرایی پروژه های مساكن مهر استان موجود است و در صورت نیاز به دستگاههای ذیربط تزریق می شود.

خلیل محبت خواه مدیركل راه و شهرسازی آذربایجان غربی نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از روند اجرایی ساخت مساكن مهر استان و با اشاره به پیشرفت 50 درصدی مساكن مهر استان اضافه كرد:580 واحد مسكن مهر در شهرستان بوكان آماده بهره برداری است و 1500 واحد دیگر نیز در شهرستان میاندوآب تا 3 ماه آینده آماده بهره برداری می شود.

در این جلسه مسائل و مشكلات مالیاتی و شركت های خدمات رسان مساكن مهر استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در جلسه بررسی روند اجرایی مساكن مهر آذربایجان غربی، معاون عمرانی استاندار، مدیركل دفتر فنی استانداری و مدیران دستگاههای اجرایی و خدمات رسان استان حضور داشتند.

581/پ