۲۰ مرداد ۱۳۹۱، ۱۴:۳۰
کد خبر: 80269675
T T
۰ نفر
25 كيلومتر شبكه آبرساني روستاهاي بافق بازسازي شد

مديركل آبفار استان يزد گفت : بيش از 25 كيلو متر شبكه فرسوده آبرساني روستاهاي شهرستان بافق بازسازي شد.

'محمدرضا حاتمی' كه به منظور بازدید از طرح ‌های آبرسانی روستایی بافق به این شهرستان سفر كرده است در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:شبكه فرسوده آبرسانی تعدادی از روستاها هم در حال بازسازی است.

مدیركل آبفار استان یزد با اشاره به افتتاح پروژه‌های آبرسانی روستایی بافق در هفته دولت گفت: در هفته دولت پروژه های آبرسانی به روستای شادكام و دهستان سبزدشت بافق به بهره برداری می رسد.

وی افزود: عملیات اجرایی پروژه آب شادكام شامل حفر یك حلقه چاه و احداث یك باب موتورخانه و احداث یك و نیم كیلومتر شبكه خط انتقال است و اعتبار این پروژه بالغ بر 100میلیون تومان است.

این مقام مسوول اضافه كرد: از این مبلغ تاكنون 40 میلیون تومان آن تخصیص داده شده است و بقیه هم در سال جاری تخصیص داده می شود.

مدیركل آب و فاضلاب روستایی استان یزد از افتتاح دو طرح آبرسانی روستایی در هفته دولت در بافق خبر داد و گفت: پروژه‌ های آبرسانی روستایی در این شهرستان حدودا 100درصد پیشرفت فیزیكی دارد.

حاتمی با اشاره به پیشرفت بسیارخوب این طرحها بیان داشت: 22 پروژه آب رسانی در شهرستان بافق با اعتباری بالغ بر یك میلیارد و 100میلیون تومان در حال اجراست.

وی ادامه داد: خوشبختانه عملیات اجرایی این پروژه‌ ها زودتر از موعد مندرج در موافقت نامه به اتمام رسیده و هم اكنون پیشرفت فیزیكی این پروژه حدود 100درصد است.

مدیركل آب و فاضلاب روستایی استان یزد با اشاره به اینكه در حال حاضر از این 22پروژه، دو پروژه عملیات مطالعاتی آن انجام شده است، اضافه كرد: 20 پروژه هم شامل آبرسانی به روستای مباركه، رضاییه ، شادكام ، سبزدشت بافق و غیره می باشد كه عملیات اجرایی آنها آغاز شده است.

حاتمی خاطر نشان كرد: با افتتاح پروژه آبرسانی به روستای شادكام 60خانوار جمعیت این روستا از نعمت آب شرب بهداشتی بهره مند می شوند.

روستای شادكام كه از روستاهای هدف گردشگری است در فاصله 50كیلومتری بافق قرار دارد.ك3

7543/1968