۲۱ مرداد ۱۳۹۱، ۱۱:۲۲
کد خبر: 80270538
T T
۰ نفر
بيش از هشت كيلو گرم حشيش از يك دستگاه خودرو در ساري كشف شد

ساري - رييس پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهي انتظامي مازندران از كشف هشت كيلو و 890 گرم مواد مخدر از نوع حشيش از داخل يك دستگاه خودرو پرايد در ساري در دو روز گذشته خبر داد.

سرهنگ ' سیدتقی حسنیی ' روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تشریح چگونگی كشف این میزان موادمخدر ، گفت : در پی كسب خبری مبنی بر فعالیت دو نفر قاچاقچی كه در امر ورود و توزیع مواد مخدر از دیگر استان ها به مازندران ، موضوع فوری در دستور كار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این منطقه قرار گرفت.

وی افزود : ماموران با دریافت این گزارش در بررسی های به عمل آمده متوجه شدند كه متهمان با استفاده از یك دستگاه خودروی پراید اقدام به ورود مواد مخدر به مركز استان می كنند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی مازندران گفت : ماموران در ادامه تحقیقات با تعقیب و مراقبت از این افراد ، متهمان را حین ورود به داخل شهر با خودروی مورد نظر در یكی از مبادی ورودی شهر متوقف و در بازرسی از خودرو موفق به كشف مواد مخدر شدند.

سرهنگ حسینی افزود : متهمان دستگیر و پس از تشكیل پرونده توسط ماموران مبارزه با مواد مخدر ساری، برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.ك/3

609/1654