رجايي و باهنر دو شهيدبزرگوار دولت از استوانه هاي انقلاب بودند

اروميه - نماينده مردم مياندواب ، تكاب و شاهين دژ در مجلس شوراي اسلامي با تجليل از ياد و خاطره دو شهيد بزرگوار دولت گفت : شهيدان رجايي و باهنر از استوانه هاي سترگ انقلاب اسلامي بودند .

حجت الاسلام والمسلمین روح الله بیگی روز چهارشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود : شهید رجایی در كسوت معلمی و شهید باهنر در كسوت روحانیت قبل از آنكه وارد خدمات دولتی شوند، خدمات بزرگی را به جامعه اسلامی انجام داده بودند و پس از قبول مسوولیت نیز با اخلاص و فداكاری و حركت در مسیر آرمان های انقلاب و امام راحل، توانستند دولت و جامعه ایران را متحول كنند.

وی اظهار داشت : دشمنان تصور می كردند با ترور شخصیت های انقلابی و از بین بردن استوانه های انقلاب، می توانند، نهضت جهانی امام خمینی ( ره) را عقیم و بی اثر كنند، غافل از اینكه روح انقلاب در ضمیر آحاد ملت ایران جای دارد و با شهادت هر شخصیت بزرگواری، دهها شخصیت دیگر جای آنها را می گیرد.

نماینده مردم میاندواب، تكاب و شاهین دژ در مجلس اظهار داشت: انقلاب اسلامی از نخستین روزهای پیروزی، مورد كینه و حسد دشمنان داخلی و خارجی قرار گرفت و بسیاری از شخصیت های بزرگ انقلاب قربانی ترور های كور دشمنان شدند، ولی كوچكترین خللی در مسیر انقلاب ایجاد نشد.

حجت الاسلام بیگی، دو شهید بزرگوار دولت را از مبرزترین و اثرگذارترین شخصیت های سیاسی و مذهبی انقلاب اسلامی اعلام كرد و اظهار داشت: اخلاص ، مردمداری، صداقت در رفتار و گفتار از شاخص ترین ویژگی های آن دو بزرگوار بود كه نام آنان را در تاریخ انقلاب و یاد و خاطره شان را در قلب مردم ایران جاودانه كرد.

وی ادامه داد : آن دو بزرگوار در مدت كوتاه مسوولیت خود ، تصویری شفاف از آرمان های انقلاب و رهبر كبیر انقلاب را به نمایش گذاشتند و همین عملكرد آنها بود كه موجب شد تا دشمنان كینه آنها را به دل بگیرند.

وی افزود : شهید رجایی و باهنر، مردان عمل بودند، تنها شعار نداند، بلكه به گفته های خود عمل كردند و نشان دادند سرباز واقعی ولایت فقیه هستند .

نماینده مردم میاندواب، تكاب و شاهین دژ در مجلس شورای اسلامی با تاكید بر اینكه اخلاق و رفتار آن بزرگواران باید الگوی همه مسوولین باشد، گفت : نمایندگان مجلس با پیروری از سیره و سلوك آن دو بزرگوار می توانند مانند آنها در قلب ملت ایران جای گرفته و اعتلای انقلاب و اسلام را رقم بزنند.

8135/583