۱۵ شهریور ۱۳۹۱، ۱۳:۵۵
کد خبر: 80310162
T T
۰ نفر

اداره اوقاف قشم به مقام اول استان هرمزگان دست يافت

۱۵ شهریور ۱۳۹۱، ۱۳:۵۵
کد خبر: 80310162
اداره اوقاف قشم به مقام اول استان هرمزگان دست يافت

قشم - سرپرست اداره اوقاف و امور خيريه شهرستان قشم گفت: اين اداره در ارزيابي عملكرد سال 90 دربين ادارات اوقاف استان هرمزگان به مقام اول دست يافت.

علی محمدی روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: دراین ارزیابی شاخصه هایی مانند وصول درآمدهای موقوفات، بروزرسانی قیمت اجاره املاك موقوفه، احیای موقوفات، بقاع متبركه و مساجد و انجام برنامه های فرهنگی و عمرانی در موقوفات و بقاع متبركه درنظر گرفته شده است.

به گفته وی فعالیت های انجام گرفته در بحث تكریم ارباب رجوع، ساخت و ساز فضای اداری و مسجد، احیاء و بروز رسانی موقوفات و بقاع متبركه و ثبت موقوفات در سامانه جامع سازمان اوقاف و امور خیریه از جمله مواردی بود كه در كسب رتبه برتر اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قشم دراین ارزیابی موثر بوده است.

وی با اشاره به اینكه این موفقیت با تلاش و همت شبانه روزی كاركنان اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قشم به دست آمده است از انجام عملیات عمرانی در اكثر بقاع متبركه این شهرستان در سال 90خبر داد و یادآور شد: همه این عملیات با همكاری اداره كل اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان، امام جمعه، سازمان منطقه آزاد، فرمانداری و هیات های امناء مساجد و بقاع متبركه شهرستان قشم انجام شده است./ك3

1871/668